Eleştiri sorusu! Bende sevmediğiniz, saçma bulduğunuz ya da anlamadığınız bir özellik/düşünce var mı?

Nasıl bir soru sorsam karar veremedim. O yüzden topu size attım. Ufak bir eleştiri sorusu olsun. Sonrasında da yavaştan kaçayım. Bu arada resmin altına da bişiler yazdım okuyun lütfen.

Siyah her şey 🤌
Siyah her şey 🤌

Teşekkür ederim her şey için. Hakkınızı helal edin, sevmeyenler olabilir. Ama hakkımı helal etmiyorum diyen varsa lütfen çıkıp sebebiyle beraber söylesin. Engel listemi de temizleyerek gideceğim. Engellediklerime beraat fchgfxchg Ciddiyim bu arada engel attığım herkesi çıkardım. Yani bütün kininizi, düşüncelerinizi dökebilirsiniz

It's okay to not be okay dizisini öneririm, dizi tavsiye etmeden gittik de demeyiz 👻

Güncellemeler
+1 yıl
Tanımayanlar için önceki hesaplarım: ruhkaşifiyim, çirkinkalplinsan, delirdimiste, lostprincess, nothesame.. Belki hatırlayan vs çıkar
Eleştiri sorusu! Bende sevmediğiniz, saçma bulduğunuz ya da anlamadığınız bir özellik/düşünce var mı?
Cevapla