Sizin de kötü geçirdiğiniz gün etrafınızda kimsenin olmadığı anlarınız oluyor mu?

telefondaki bildirimler de aynı sanki. kötü günlerde hep suskun hiç bildirim olmuyor aynı insanlar gibi. biz mi dramatize ediyoruz yoksa gerçekten mi öyle

Sizin de kötü geçirdiğiniz gün etrafınızda kimsenin olmadığı anlarınız oluyor mu?
Cevapla