Kadınlar böyle durumlarda sinirlendiğiniz oluyor mu?
Erkekler eşinize bunu söyler misin?
Kadınlar böyle durumlarda sinirlendiğiniz oluyor mu?
Erkekler eşinize bunu söyler misin?
Bugünün gelinleri geleceğin anneleri olacak. 😃 Onların da başına gelecek öyle git ye orada filan sökmez yani. 😎 Yarın başınıza gelir dut gibi evlat beklersiniz evde. 😁 Bir gün gideriz birlikte yeriz deyin geçin işte ama yok illa kedi gibi cırmık atarlar. 😃
Merhaba,
Annemin yemeklerini özledim diye bir şey diyemem, demem, mantıksız ve çok saçma!
Mesela aşkım, bizimkilere gidelim mi? Ne dersin? Bunu diyebilirim...
Annemin yemeklerini özledim dersem eşim üzülebilir, kırılabilir, yemeklerini beğenmediğimi sanabilir ki yemeği berbat da olsa yerim, zaten birlikte yapmak isterim, yemekleri, yardımcı olmak isterim!
Erkeklerinin en hayırlıları hanımlarına karşı en iyi davrananlarıdır...
Kalp kırmak çok basit ve kolay ama tamiri o kadar da kolay değil...
Yunus Emre "Bir kez gönül yıktın ise bu kıldığın, namaz değil" demiş...
Bizlerin önemsemediği basit gördüğü bazı şeyler başkaları için çok değerli ve önemli olabilir...
Ben tepki vermem haklıdır yani özleyebilir bu yüzde de annesi yakındaysa hatta uzak bile olsa giderdik işimiz yoksa zaten normal bir durum tabi ki de bazıları sorun edebilir bunu ama ben hiç sorun etmem zaten eşimle birlikte yemek yapardık her zaman için yani hatta bana yemek yağmayı öğretirdi eşime güzel yemekler yapmak isterdim her zaman için mutlu olsun diye..
Teşekkür ederim.
Rica ederim 🌸🙂
Ben de babamin evindeki rahatligi ozledim de.
Cevap
6Cevap
Kadın olsam, "o zaman yemeklerimizi annen yapsın", "özlediysen orada yiyebilirsin", veya "annenden öğren, sen yap" diye terslemek yerine, annesinin neyi farklı yaptığını anlamaya çalışırdım. Evlilik, gerektiğinde yapıcı olmak demektir, bu tip zıtlaşmalar eşleri birbirinden soğutur. Eşinize değer verdiğiniz göstermenin yolu, bazen bazı şeyleri onun beğendiği şekilde yapmaktır. Bu sizi küçültmez. Egonuza yenik düşmeyin.
hiç bir kötü tepki vermem , özler tabii anne yemekleri herke farklı gelir kendi annesinin ayrıca benden önce senelerce adam o kadının yemeklerini yemiş özlemeyip ne yapsın kısaca tuhafsamam kızmam da
açıkcası kendim ile kıyaslamayacağım ve kıskanmayacağım tek insan kaynanam olur
Söylemem çünkü annemin eskisi gibi el lezzeti yok tuz yasak çoğu şey yasak kendine göre yapıyor
Eşime bunu söylemem çünkü kırılabilir anneme giderdim yerdim ya da yerdik
Bunu söylemem. Akşamlari salonda aç karnına yatmak istemem
Hiç nazik bir davranış olmaz. Eş için oldukça kırıcı olurdu bence. I-ıh, iyi bir cümle değil evli erkek için. Öyle sanıyorum.
Kırıcı olurdu. Şu malzemeleri şöyle yapsan denilebilir mesela. Ama olduğu gibi yok ben annemin yemeğini özledim derse kırıcı olurdu tabiiki
Akşama anne menüsü hazırlarım tüm şefkatimle😃.
Çok kırıcı bir davranış ya. Bir daha yemek yapmazdım
Bu akşam annende ye canımın içi..😄
yemek için annesine gitmesini derim.
“Git ananın evinde ye!” diyebilirim sanırım
annesi gibi yemek yapamıyon mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?