Psikoloğuma şüphelendiğim hastalığı söylüyorum bir cevap vermiyor?

Neden böyle yapıyor ki? Şüphelendiğim 2-3 hastalık var, bunları yıllardır yaşıyorum ve kendime teşhis koyabilecek kadar çok bilgiliyim bu konularda ve her şeyi biliyorum gerçekten de ama psikoloğuma bu tür şeylerim var diyorum, hiçbir yorumda bulunup cevap vermiyor ama yüz ifadeleri değişiyor. Ya çok düşünceli olmaya başlıyor ya da çok strestli. Aynı zamanda beden dili okuyabiliyorum, o şekilde hemen anlıyorum insanları. Acaba düşüncelerimde haklı mıyım yoksa daha gideli az bir zaman olduğu için kendi gözüyle görmeden net bir şey söyleyemiyor mu? Öyle bir şeyim yok gibi bir olasılığım zaten yok çünkü gerçekten var. Olmayan şeyi söylüyor zaten kendisi de. Off bilmiyorum ki.

Psikoloğuma şüphelendiğim hastalığı söylüyorum bir cevap vermiyor?
Cevapla