Erken uyanmayı hiç sevmiyorum, sıcağı da hiç sevmem ama yarın sabah erkenden uyanıp gitmem gereken yerler var uykusuzluğu ve sıcağı şimdiden hissetmeye başladım.

Erken uyanmayı hiç sevmiyorum, sıcağı da hiç sevmem ama yarın sabah erkenden uyanıp gitmem gereken yerler var uykusuzluğu ve sıcağı şimdiden hissetmeye başladım.

Sanırım boş insanlar ile uğraşmak ve uykusuz kalmak. ama kişiye göre değişir İnsanların yapmaktan en çok hoşlanmadığı veya en az keyif aldığı şeyler kişisel tercihlere, karakter özelliklerine ve deneyimlere göre değişebilir.
Acı çekmek veya hastalanmak.
Başkaları tarafından eleştirilmek veya reddedilmek.
Kayıp yaşamak, sevilen birini kaybetmek.
Zorlu kararlar almak ve sonuçlarına katlanmak.
Çatışma ve tartışma yaşamak.
Haksızlığa uğramak veya adaletsizlikle karşılaşmak.
Hayal kırıklığına uğramak veya başarısızlık yaşamak.
Utanç veya suçluluk duyguları yaşamak.
Korku ve endişe hissetmek.
Kaygı verici durumlarla başa çıkmak.
Merhaba,
İyi akşamlar, bende sabahları erken uyanmayı hiç sevmiyorum. Sabah sabah kahvaltı etmeyi de sevmiyorum. Yemek için değil de yaşamak için yiyorum. Yorulmadan kendimi yormadan canım bir şey istemiyor. Sonra insanların sürekli bir şeyler istemesini sevmiyorum. Nefret ediyorum. Hep işi düşüyor insanların, tamir tadilat borç vs vs hal hatır soranlardan bile korkuyorum. Mahallemin gençleri çocuklarları hariç...
Sabah kahvaltı etmeyi bende hiç sevmiyorum ki çoğunlukla etmiyorumda. Sabah kahvaltısını sevenlerin uzaylı olduğundan şüphe ediyorum 😂
Evet ya sadece işi düşünce arayan insanlarda çok sinir bozucu
Bende etmiyorum da anamı kırmamak için ediyorum yiyorum bir şeyler 😅Çok var çevremde küçükken her şeye atlar yardımcı olurdum peşimi bırakmadılar 😅🤣😅 insanlara elimden gelen şeyleri söylemek istemiyorum 😅🤣
Söylememek en iyisi bazı insanlara nefes alabiliyorum desen yerime nefes al derler
Hehehe 😅🤣ne güzel söyledin ya aynen öyle valla boğazımda kalıyordu bisküvi yiyordum gülmekten öldüm djdjdjd
Ben bunu kullanırım tuttum bu sözü 🤣🤣🤣
Haha dikkat et afiyet olsun😄
Kullan kullan öyle insanları en iyi bu cümleler anlatıyor 😅
Teşekkürler sağol 😅Hihi hemde nasıl 😅🤣çok ihtiyacım vardı bu söze🤣😅
Ben arada erkek kardeşlerime söylüyorum az kaldı yerinize nefes alma işini de ben yapıcam diye 😅
Heheeh 😅🤣kız kardeş olmak da çok zor valla 🤣 Rabbim güç kuvvet versin sana 🤣😅Benim kız kardeşim evlendi gitti ama ben anama mümkün olduğunca yardımcı olur hafiletirim yükünü en değerlim anam
Bende bir abi 2 erkek kardeş var yok böyle bir şey ya inanılmaz dağınıklar😅 amin amin bu duaya çok ihtiyacım var😄
masAllah belli belli annene düşkünsun Rabb'im aranızdaki bağı daim kılsın:)
Tahmin edebiliyorum da şey mesela bende dağınık dağınık severim anama kızarım ana yeter yorma kendini elleme akşam yine yatacağım anam sürekli toplar düzenler 😅🤣
Amin inşaAllah 😅
Her şeyim anam bizi büyüttü baktı tek başına ne olsun 🌸
Anam için yakarım dünyayı
Ay tıpkı bizimkiler gibi yapıyorsun abla akşam üstünde tekrar yaticaz dağınık olsa ne olucak diyorlar😅 ben hiç tahammül edemem her yer düzenli olmalı annemden bulaştı galiba 😄
Anneler bir tane ya Rabb'im eksiklerini göstermesin. Allahümme amin
Hehee doğru söylüyorlar yani ne gerek var Allah aşkına yorma kendini 🤣😅 dağınık yatmayı severim 😅🤣düzeni severim de odamda sevmem 🤣😅amin amin inşaAllah güzel insan 😊
Köye gittiler bugün özledim şimdiden en çok anama harçlık veririm 😅hep sorardım
Tâbi tabi😅
Ben oturup kalktığım, zaman geçirdiğim ortamın toplu olmasını seviyorum yoksa gözüm takılıyor 😅
Ya annelerin eksikliği evde çok fazla hissediliyor benim annem evde olmayınca tüm ev boş gibi hissediyorum. Bir ara bir hafta evde yoktu unutup unutup anne diye sesleniyordum😂
Ne güzel ya 😅Titiz olmak da iyidir de odamda her şey var yok yok yani 😅tamir tadilat aletleri 😅🤣 büyük özel gardrop yaptım yine yetmiyor 🤣
Hissedilmez mi çayım yok 😅🤣sessizlik var 🤣😅bende annemi aradım şimdiden benimki de bir haftaliğina gitti 😅😅
Düzenli bir şekilde dizsen olur aslında şu an içimdeki anne o odayı düzeltmek istiyor😅😅😂 (dağınıklık duyunca ben)
Çay için özledin yani 😅 erkek çocuk işte ne olucak😂😂
Heheeh 😅🤣ama üşengeçlik var bende 🤣😅Canım çay çekti de bir de anam çok konuşur sesini özledim 😅🤣kafamı şişirir hatta 🤣😅
Odanın dağınıklığından üşengeç olduğunu anladım zaten merak etme 😅
Kadın hayrına seninle konuşup yalnız kalıp depresyona girmeni engelliyor daha ne istiyorsun😂
Çok anlayışlısınız hanfendi 😅heheh yahu anamın sesi gürdür 😅birde zaten herşeyi ezberledim yahu 😅🤣 dizi film ne varsa anlatıyor kafam almıyor artık 🤣😅 sessiz anlatsa sorun yok
Bu bir hafta annen eve gelmezsin ararsın o gür sesi 😅 ki en kısa zamanda aramaya başlarsın ne Zaman geliyorsun diye 😅😂
O doğru bak merak ediyorum hem ablamgiller ile gittiler yeğenler filan 😅 iyi olsunlar da sağ sağlim gelsinler yeterli
İtiraf et şimdiden özlemişsin😅
Sağ salim gelirler insaAllah
Özledim tabi sabah bir uyandım evde sessizlik 😅 kahvaltıyi bile özledim 😅Amin inşaAllah 😅
Günaydınlar mutlu günler diliyorum 🌸
Allah kavuştursun 😅
Teşekkür ederim sana da 🌷
Amin amin inşaAllah 😅 Ricalar ve teşekkürler hanfendi 🌸
Cevap
5Cevap
Birilerinin dayatması ile yaptığım şeyler. Yapmam zaten de. Binde bir mecbur kalırsam eğer nefret ederim.
Yapacağım işi biri yap diyince yapma isteğim gidiyor benim
Perde asmak :D
Bizim evde ben takıyorum çoğunlukla ve evet berbat bir iş:)
ZORLA UYANDIRILMAK nefret ediyorum sinirleniyoum aglayasim geliyo mental calkanti yasiyorum i an. Cok fazla nefret ettigim var haz karadenuz usaguyuz
😅 Karadeniz hırçınlığı sendeki:)
😁😁
tuvalete gitmek keşke tümünden terleme yolu ile kurtulsak
İkiyüzlü o çocukları 🤮🤮🤮🤮🤮
Boktan insanlarla aynı yerde çalışmak
uykusuz kalmak
Sac yikamak kurutmak
Her yaşlıya saygı göstermek
Sabah erken kalkmak keske günah olsaydı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?