Alistigimdan biraz erken uyaninca kotu hissetmeye basliyorum nedeni ne olabilir?

Cok erken uyaninca da ayni sey oluyor ama bu gun 1 saat erken kalktim her zamankimden mode bulantisi basimda agrilar gozlerim aciyordu sabki biber skmislar gibi birde tansiyon problemi yasiyorum bunun nedeni ne olabilir herkeste mi boyle?

Alistigimdan biraz erken uyaninca kotu hissetmeye basliyorum nedeni ne olabilir?
Cevapla