Kişilik & Karakter Hayatında 1 kez olsun dolmuşa binen nesilden kimse var mı? Yakışıklı_Kayserili Takip Et Xper 5 Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Evet bindim Hayır binmedim binmemde Kararsızım ✔️👁️🗨️😂🇹🇷 Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Hayatında 1 kez olsun dolmuşa binen nesilden kimse var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evet biniyorum 0 0 Yorumla
igdonducakss Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Dolmuş hâlâ var, yok olmadı henüz.. Ara ara hâlâ biniyorum 0 0 Yorumla
HoşafAğızlı Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı. Hala biniyom ama şu eski araçların tadını vermıyor ya 0 2 Yorumla Yakışıklı_Kayserili +1 yıl Marguel değil mi 😅😅😅😅 Yorumla HoşafAğızlı +1 yıl Migarus m2000 diye biliyorum Yorumla
politenurse06 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 94% +1 yıl rahat oluyorlar :D istediğin yerde iniyorsun , beledediye otobüsleri zaten durakta indiriyor sadece 0 0 Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Dolmuş 10 kez falan binmişimdir genelde hep otobüste geçti hayatım 0 0 Yorumla
Aşkainanankadın Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Ben hala biniyorum mecbur bazen 😅 0 0 Yorumla
djfurkan13 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Türkiye'ye geldiğimde binmiştim. 0 0 Yorumla
3_FourLeafClover_2 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Evet 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Evet biniyorum
Dolmuş hâlâ var, yok olmadı henüz.. Ara ara hâlâ biniyorum
Hala biniyom ama şu eski araçların tadını vermıyor ya
Marguel değil mi 😅😅😅😅
Migarus m2000 diye biliyorum
rahat oluyorlar :D istediğin yerde iniyorsun , beledediye otobüsleri zaten durakta indiriyor sadece
Dolmuş 10 kez falan binmişimdir genelde hep otobüste geçti hayatım
Bindim okula giderken
1985 ile 2015 arasi haftada 6 gun
Ben hala biniyorum mecbur bazen 😅
Türkiye'ye geldiğimde binmiştim.
Evet bindim.
Evet