Babam yurt disinda ve dayım böyle geziyordu mal meydanda. sadece boxer üzerinde. annem ve anneannem ve cocuklar beraber oturuyorduk ama sürekli sadece boxer vardi üzerinde. rahatsız oldum ben babam adına. normal mi? abartıyor muyum?
Babam yurt disinda ve dayım böyle geziyordu mal meydanda. sadece boxer üzerinde. annem ve anneannem ve cocuklar beraber oturuyorduk ama sürekli sadece boxer vardi üzerinde. rahatsız oldum ben babam adına. normal mi? abartıyor muyum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kendi kardeşi değilmi sonuçta. Benle ablam gibi
evet öyle. yani sikinti olmaz diyorsun?
Hayır neden olsun ki. Sen ne düşünüyorsun
bu durumla karşı karşıya geldim annemle ve aile ortamında da sorayım dedim
Tam olarak ne yaşadın anlatmak istersen yaz. Yazın gününe zaten hepimiz böyle değilmiyiz pişiyoz zaten
Noldu
özel birey olmadi ki
E neden sordun o zaman. Ne oldu tam olarak abla
Babam yurt disinda ve dayım böyle geziyordu mal meydanda. sadece boxer üzerinde. annem ve anneannem ve cocuklar beraber oturuyorduk ama sürekli sadece boxer vardi üzerinde. rahatsız oldum ben babam adına. normal mi? abartıyor muyum?
Sen kimsin kafam karıştı
annemin kizi
Abla senin olmaman gerek dediğine göre. Erkeğin kendi ablası yanında gezmesi demedin mi bide sen varsın ama. Kafamı karıştırdın iyice dm gelsene
yav ne alaka. Dayımın ablası annem iste
Tamam anladım onunda. Sen baban adına neden rahatzı oldun
bilmem ki. normal degil diye dusundum art niyet olmasa bile
Abla konuşmak istersen dm gel ama sana şunu söyleyim. Ben ablamın yanında öyle duruyorum sorun olmıyo
ablan evli mi>
Şu an değil beraber yaşıyoz ama evli olduğu dönemde oldu bi değişiklik yoktu hayatımızda
anladim peki
Gelmicek işte ne zorluyosun
Dolasamaz haysiyetsilik namussuzluktur
oha. oldugunu düşünsene peki? ama aile ortamında geziyor yani ve ortada bey de yok
Eve giremez dayak yer çıkar bitti kardeşlik fesh edilir
dayak bu arada baya abartılı
Yoo silindir gibi üstünde geçerim ocugulugu bu yani net neyse
Ayaklarını kırdıktan sonra gezerse gezer 😂
hahaha ciddi misin bu arada?
Tabiki ciddiyim
Rahatsız eder bence erkekleri
Eder evet
Senin kardeşin mi yapıyor bunu kocanın yanında
Yuh ya eğer böyleyse
Babam yurt disinda ve dayım böyle geziyordu mal meydanda. sadece boxer üzerinde. annem ve anneannem ve cocuklar beraber oturuyorduk ama sürekli sadece boxer vardi üzerinde. rahatsız oldum ben babam adına. normal mi? abartıyor muyum?
Tabiki de abart miyorsun normal değil, evli misin peki kocan da rahatsız oluyordur evliysen
ben annemin kiziyim bu olayda. Olay annem ve dayım arasında geciyor. Art niyet yok ve aile ortamında oluyor ama ne bileyim
He şimdi anladım
Art niyet olsun olmasın dayının yaptığı çok ayıp ve yanlış bir şey annen ya da babanın uygun bir dille uyarıp konuşması gerekir
sag olasın
Rica ederim 🙂
Valla ben olsam ağız burun dalardim orası ayrı 🤭😂
Napıyosun bu arada nasılsın, çok canım sıkılıyor ondan soruyorum yanlış anlama lütfen 😃🙂
napiim sikilmak
Anlamadım
sikiliyorum sadece