Sosyal anksiyetem olduğu için arkadaş edinemiyorum ne yapacağım?

Sosyal anksiyete bütün hayatımı çaldı ben hep okulda hep sınıfın sessiz yalnız kızıydım herkes tarafından böyle tanınırdım. Ne kadar çabalasam da asla arkadaş edinemedim çünkü ilk adımı benim atmam gerekiyordu bu benim için imkansızdı atsam bile bir süre sonra konuşacak konu bulamayacağımı konuşurken o kişiden gözlerimi kaçırıp bi süre sonra kekeleyeceğimi biliyordum. Kendime hep ilkokuldayken ortaokulda, ortaokuldayken lisede ve lisedeyken üniversitede arkadaş edineceğimi söyledim durdum. Ama asla olmadı şu an iş hayatındayım ve tek bir arkadaşım yok çok yalnızım evden işe işten eve gidip duruyorum iş yerinde benimle sohbet eden bana her gün mesaj atan ya da arayan bir arkadaşım yok böyle olanları çok kıskanıyorum ve her gün bunları düşünüp ağlıyorum keşke böyle olmasaydı. Ne yapacağım?
Sosyal anksiyetem olduğu için arkadaş edinemiyorum ne yapacağım?
Cevapla