İnsanlar size hak ettiğiniz değeri gösteriyorlar mı? Kendinizi değerli hissettiren insanlar var mı? En önemlisi kendinize değer verip, değerli hissettiriyor musunuz?

İnsanlar size hak ettiğiniz değeri gösteriyorlar mı? Kendinizi değerli hissettiren insanlar var mı? En önemlisi kendinize değer verip, değerli hissettiriyor musunuz?

hayır düşünmüyorum hiç bir şekilde. zaten bende hayata ve insanlara gereken değeri veriyorum kimseye haddinden fazla değer vermiyorum hiç bir şekilde. sonra verdiğimiz değerin kıymetini bilmiyorlar hiç birisi. bu yüzden de kim ne kadar değer veriyorsa o kadar veririm.
Insan kendi değerini kendisi belirler. Ben kendime ne kadar cok deger verirsem o kadar cok değerliyimdir. Hak etmediğim bir şeyler olduğunda net bir sınır cizmem gerekir ki bir daha yapamasınlar. Hayat biraz da böyledir. Kendine saygısı olan biri kendine yanlış yapılmasına da sessiz kalmaz kalmamalı..
Az önce bi ton laf yedim ve engellendim . Acaba böyle mi olmalıydı. . diye soruyorum kendime.. Bu mudur.. bu olmamalı... çok çabuk arkanızı dönüyorsunuz... yapmayın... değer görülmek mi? Ben kendime veririm onu kimseden bir sey istemiyorum
Nasıl olmalıydı bilmiyorum olaydan bi haber yorum yapmak yanlış olur. Yazık ya. Kimse değer gördüğü yeri bulamamış. Bekliyorum bakalım inşallah çıkar. Piyasa ne kadar düşmüş 😂
Komik değil ... ben burada üzülüyorum sen niye gülüyorsun çabuk sen de üzül jsjjs
Üzgünüm 😔 ona gülmedim ki ben insan piyasasındaki düşüşe gülmüştüm skajajaj
Merhaba,
Hak ettiğim değeri gördüğümü düşünmüyorum. Fakat hiç umursamıyorum. Yapacak bir şey yok. Ben benimle olanlara bakarım. Değer verene değer yol verene yol! 😅
Kimse umursamıyor zaten herkesin canı cehenneme 😂
Aynen öyle o kadar 😅
Cevap
1Cevap
Nasıl insanlar benim ne kadar değerli olduğumu bilicek öyle değer mi gosterecek bana.
Değerini önce sen belirlersin kardeşim. Değerlerine göre insanlar seçersin hayatına o insanlar da sana bir değer verir. Senin değerlerine göre hayatında tuttuğun insanlar sana değer veriyorlar mı?
benim dostum az olur. Ne yazık ki sen daha güzel insanlarla karşılaşmamışsın umarım denk düşersin diyeceğim ama onun için denk olmak gerek. Bilmem anlatabildim mi.
Hayır sevdiğim kişilerden özelikle
En kötüsü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?