
Cümlelerinizi kendinizden emin bir şekilde mi kurarsınız?
#Morp ❣

Cümlelerinizi kendinizden emin bir şekilde mi kurarsınız?
#Morp ❣
Evet ben her zaman cümleleri kendimden emin bir şekilde kurarım karşımda ki kişiye saygısızlık yapmadan ya da çizgimi aşmadan mesafemi koruyarak konuşuyorum her zaman..
Cevap
15Cevap
Kendimden emin şekilde kurarım evet. Belirsiz olduğum konular da olabilir tabi ki, o zaman da akışa bırakıyorum..
Cümlelerimin efendisiyjm hüküm sürer lugatım
Böyle olmazsa inandırıcılığımı kaybetmiş olurum. Konuşmalarım kendimden emin ve tutarlı olur her zaman.
yazarken evet ama konuşurken bazen tutukluk oluyor🤣 bu aralar güneşten midir koşturmacadan mıdır beynim azcık🤏 verimsiz😅
Genelde evet ama kuramadığım zamanlarda çok oldu tabii
Evet genelde kendimden emin bir insanım
Genelde öyleyim. Belirsiz cümle kuranlara da ilgisizim.
Emin olmadan ne bir harekette bulunurum ne de bir söylemim olur.
Evet genelde kendimden emin kurarım.. bazen sekteye uğruyor ama idare ediyoruz:)
Evet, iyi kurar ve güzel seçerim kelimelerimi
Netim her zaman.
Evet yavaş düşünerek konuşurum. Doğru ifade için
Emin bir şekilde kurarım
Kesinlikle tatlım bundan şüphen olmasın
Esnek politik konuşmaları severim
Emin olmadan kimseye bir şey demem
%100 emin olmadigim hicbiseyi söylemem.
Evet genelde öyle
Evet eminim kendimden
Kesinlikle
Tabiki
Evet.
evt kesinlikle dikkat ederim
Çoğunlukla
Evet her zaman
Tabi
Genelde evet.
Evet.
Evet
Her zaman.
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?