Sen neyin ilacısın?

İnsanlara iyi gelen yönünüze göre ilaç olduğunuz şey nedir? Bakalım sen neyin ilacısın 🤔😊
Sen neyin ilacısın?
Kalp Hapı (sevgi ile iyi gelirim)
Tansiyon Hapı ( sakinleştirim. Stres alırım)
Kas gevsetici ( sorun çözerim barıştırırım)
Şeker hapı ( tatlılık ve masumiyetimle kalpleri ısıtırım)
Yok valla ben ilaç falan değilim. Toksik biriyim 😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sen neyin ilacısın?
Cevapla