Beğenmediğim kitapları yarıda kesince vicdan azabı çekiyorum?

yani kendimi kötü hissediyorum ama okumakta istemiyorm çünkü bana hitap etmiyor siz de de oluyor mu?
Beğenmediğim kitapları yarıda kesince vicdan azabı çekiyorum?
Cevapla