Zirveler sadece bir kişiye özeldir, orada herkese yer yok, herkese yer olsa orası zirve olmazdı olsa olsa bir tepecik olurdu. Ruhumda isyanlık var ne yapayım. Yani kitaplar pahalı evet ama o kitapların sana verdiklerini bence hiçbir para veremez. Okumayı da seviyorsun. Okumaya devam!
Hmmm bu üzücü! :( O zaman paran olana kadar PDF kitapları okuyabilirsin. Her ne kadar kağıtları koklaya koklaya okunan bir kitabın sıcaklığını vermeseler de maksat bir şeyler okumaksa gene de idare edebilir.
Bence herkes kitaplarını paylaşmalı. İkinci el kitaplar tercih edebilirsin. Bir kütüphaneye üye olabilir, oradaki imkanlardan yararlanabilirsin. okumaktan vazgeçmek bir tercih olmamalı.
1 haftalık pazar alışverişimiz bizim evin.😊 Olaya nerden bakarsın bilmem ama en kötü pantolon 500 600 her şey pahalı bir mekana oturdun yiycen icicen eglencen 2000 binlik oluyorsun kitap bu çok güzel bir şey ise verilir ilginizi ceken kitap içeriklerimi yoksa fiyatı mı?
Bırakma da, üçünü birden alma. 150 lirana kıy al onu bitirince ikinci 169 liraya ikinci kitabı al. Birinciyi de elinde tutma, en takın arkadaşlarından birine hediye et. Yoksa hediye edebileceğin kitap aşığı bir dost, bana da hediye edebilirsin. 😃🤗😎
Cilti kitap sanırım onlar, o yüzden pahalı biraz. Ama kitap istifçiliği gibi bir alışkanlığı olan biri olarak benim de canımı sıkan bir durum bu. Bir zevkimiz var, ona da engel çıkarıyorlar..🙄
Alma parayı bağışla. 1 ailenin 2-3 günlük yemek parası olsun. İnsanların karnı doysun. Kitap her zaman okursun ama o parayı bağışlamazsan insanlar açlıktan ölecek, bunun vicdan azabını yaşamak istiyon mu
Bazı insanlar alacağı kitapların yeni olmasını tercih ederler ve bir kütüphane oluştururlar. Onlardan değilsen, sadece okumayı tercih ediyorsan 2. el kitap da alabilirsin ve okuduğun kitapları ikinci el kitap alan yerlere satabilirsin. Hatta gözünü yormayacağını düşünüyorsan internetten de okuyabilirsin.
cilt olduğundan pahalıdır ya amazon indirimlerini vs takip et derim iyi indirimler fırsatlar olabiliyor 3-5 ay önce 75 TL ye 12 kitap aldım dünya klasiklerinden
1 kitap 150 TL olmaz. Oradan kitap falan alma. Kitapyurdundan al
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Pdf siteleri ve korsan kitap alırdı arkadaşlar ya da kütüphaneye giderlerdi. Ben okumam yeni bir insan tanimaya üşeniyorum yeni kitap hiç taniyamam bir filmi en fazla 15 dk izleyebiliyorum.