
Spor yapan kadınlar evde oturup "evde kaldım ben" diye ağlayan kadınlara göre daha mı öndedir 🤔
Kesin linç yicem 😑 ama spor yapanlar > evde kalan kızlar

Spor yapan kadınlar evde oturup "evde kaldım ben" diye ağlayan kadınlara göre daha mı öndedir 🤔
Kesin linç yicem 😑 ama spor yapanlar > evde kalan kızlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aradaki alakayı kuramadım :D
Spor yapan kadınlara laf atanlar var ya bisepsi büyük bacağı büyük karın kaslı itici falan diyenler var 🤷♂️ alaka bu abla seni bile arkandan konuşanlar vardır 😄
Benim arkamdan konuşanlara kolum girsin :D şimdi misal ben evdeyim ama sporumu yapıyorum aletlerim evde benim ama ben kadınlara kas yakıştıramıyorum kendimde de istemem :D
Aa sende benim gibisin bende kas var ama pek belli olmuyor göbek gibi gözüküyor 😄😊
fiziğe bakanlar için evet
Kendine bakan kadın her zaman öndedir
Kadının güçlü olanı makbuldür
Güçlü kadın hep öndedir.
Çok doğru