Spor yapan kadınlar evde oturup "evde kaldım ben" diye ağlayan kadınlara göre daha mı öndedir?

Spor yapan kadınlar evde oturup evde kaldım ben diye ağlayan kadınlara göre daha mı öndedir?

Spor yapan kadınlar evde oturup "evde kaldım ben" diye ağlayan kadınlara göre daha mı öndedir 🤔

#KişilikKarakter

Kesin linç yicem 😑 ama spor yapanlar > evde kalan kızlar

Spor yapan kadınlar evde oturup "evde kaldım ben" diye ağlayan kadınlara göre daha mı öndedir?
Cevapla