Toksik arkadaşlarımı sildim
Sporda baya iyi ilerliyorum
Ama hala eksik ve sevilmeyen biri gibi hisediyorum ben napıcam gerçekten bu hisle
Toksik arkadaşlarımı sildim
Sporda baya iyi ilerliyorum
Ama hala eksik ve sevilmeyen biri gibi hisediyorum ben napıcam gerçekten bu hisle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Çevreni değiştir ve yeni insanlar tanıyarak sürece başla..
Bunu yapamıyorum nedense ben bilmiyorum herhalde özgüven eksikliği
Buarada beni sevmeyen ailem özellikle annem diye düşünüyorum ama sonra böyle düşündüğüm için de kendimi kötü hisediyorum bunu da bastırıyorum
spor yaptığın günlerin sayısını arttıracaksın en iyi dostun demirler olacak ya da ne tür bir spor yapıyorsanız
Haftada 6 gün gayet iyi bence
Boş ver Kimse kimseyi hemen sevmiyor
Önce kendini sev gerisini boş ver
Peki ya annem o da bana karşı tuhaf davranıyor ben sadece susup duruyorum bir şey yapmıyorum bu da özgüvenimi kırıyor
Annenle konuş Ona kendini ifade et Uzuldugunu söyle
Ama anlamıyor beni o sadece kendi haklı ve bencil biri kötü değil sadece ona karşı böyle hisettiğim için de ben kötü hisediyorum
Ya birey olcam ya annemin istediği gibi
Birey olmak çok mantıklı ama zor kafam karışık ve sürekli korkuttukları için neyle karşılaşacağımı da bilmiyorum
Annenle konuş Ona kendini anlat Ailen seni herkesten daha iyi anlar ve dogruyu söyler Dışardan birilerinin yönlendirmelerine inanma 20 yaşındasın yanlış bir şey yapma sakın
Annemle bunu sürekli konuşuyorum zaten şunu yapabilirsin şunu yapamazsın , ben senin böyle olmanı istiyorum diyor sen de bana yardım et şöyle böyle yapalım diyor ama yapmayacağını biliyorum sen bencilsin diyor sürekli bunları duyuyorum annemden
Bu durumu devlet hastanesinde bir pskologtan destek alın derim Sonuçta insanlarla iletişim kurmak için ifade edebilmek için destek alınabilir
Ben psikoloğa gidiyordum o da konuşun diyordu sonra anlattığımda anneniz biraz bencil ve psikolojik olarak pek sağlıklı davranmıyor uzak durmaya çalış diyordu kısaca bu beni zorluyor hiç daha önce kendi ayaklarım üstünde durmadım hep annem yaptı ne yaptıysa Şu an 20yim hem çalışıp hem okusam mı diye düşünüyorum ya yapamazsam ya şöyle olursa böyle olursa ya başarısız olursam ya yapamazsam ve anneme özellikle rezil olursam diye düşünüyorum
Küçük işlerle başla Part time olabilir Market olabilir Kendini test et Hem okuyp hem işe gidebilirsin Harçlığın çıkmış olur Annen baban ayrı galiba
Evet nerden biliyorsun bunları
Baban olmadıgı için sen herseyi annenle konusuyorsun Baba eksikliği var Sen annenlede çok kavga etme Yük omuzunda belli ki Sen ona destek ol ve birbirinizi anlamayı dinlemeyi deneyin
3 kardeşiz babamla konuşmadığım için böyleyim yani diyorsun
Olabilir belki de ne yapabilirim peki babamı aramak istesem de hep aynı aramıyorum o yüzden boş yere her ikisinden de birşeyler beklemek çok yoruyor
Gerçi kardeşlerim de biraz öyle biri çok soğuk (erkek olan) ama kendisi iyi biri
Diğeri kız olan da çık egolu sevmiyorum ben böyle şeyleri
Kendin için bişeyler yap
Oku çalış ve işin tahsilin olsun
Sen herseyi sorun etmeyi bırak Kendini sev deger ver oku işin olsun sosyalleş
Bunun için bir şey yapmalıyım mutlaka farkındayım tek çözüm sanırsam denemek.. :(
Sürekli sorun değil de Sürekli eksik hisediyorum ben
Dene bi yerden başla En kötü karar kararsız kalmaktan iyidir
Senin için bir tecrübe olacaktor
Aklını boşalt geçmişini sil geleceğe odaklan.
Umutsuzluk Yok devam et kardeşim
Kötü hisetsem de devam ediyorum ama işte bu his hiç geçmicek gibi kaç senedir aynı ben kendimi bildim bileli böyle yaklaşık 10 senedir bu var bende hiç değişmiyor
Kendini değiştirir kardeşim olduğunun tam tersi ol bide öyle dene belki bazı şeyler eksiktir
Öyle olunca işte herkes karlı çıkıyor bana bunu tekrardan farkettim ta en başta çocukken olan şeyleri hissettiğimi gördüm o zaman da bunu yapıyordum ve karşı çıkıyordular sonra ben şeffaflaştım şu an yine bunu yaşıyorum diye üzüldüm ailem neden böyle diye kendimi çok kötü hisediyorum
Sıkıntın ne dostum ben 3 gün önce kafama sikacaktim sonra birşeyler oldu şimdi tutunmaya çalışıyorum
Mutsuz hisediyorum ben olsam da olur olmasam da çevremde böyleyim o yüzden bu çevreden çıkmak istiyorum ama yapamıyorum birtürlü hem biraz korkuyorum hem de annem duygu sömürüsü ve baskı yapıyor
Ne yaşarsan yaşa şunu asla unutma kendini asla değersiz görme senin senden başka dostun Yok mutlulukta senin elinde kimse gelip seni mutlu etmez kardeş
Haklısın insan sevilmek istiyor sadece
Kendini insanların seni seveceği hale getir kır zincirlerini her şey düzelir