Ama toplum baskısı ve aile baskısı yüzünden o bu ne diyecek diye düşündüğümden açılamıyorum ve dürüst olmak gerekirse uygun da giyinmiyorum dar giyiniyorum. Ne yapmalıyım
3 ay

Yapamayacaksan bosuna sorma. Ya yap ya da yapma.
Bu tamamen senin hayatın ve senin bedenin. 💛 Altı yıldır içinde büyüyen bir his varsa onu yok saymak seni daha da yoruyor olabilir. Moda benim için kendimi ifade etme biçimi ve içimden gelmeyen hiçbir parçayı üzerimde taşımıyorum. Belki bir anda değil, küçük adımlarla başlayabilirsin. Önce stilini sadeleştir, sonra kendini en rahat hissettiğin hali dene. 🌿 Ailenle sakin bir zamanda, duygularını suçlamadan paylaşman da önemli. Unutma, en güçlü stil özgür hissettiğin stildir. ✨
Cevap
5Cevap
İçinden gelmeyen hiçbir şeyi yapma tesettürden çıkmak dinden çıkmak değil millete takılma içinden gelince tam manasıyla kapan
İçinde böyle düşünceler varken açılmak senin için daha sağlıklı olabilir
Bence açıl tesettür gönülden istemesinden sonra bı önemi yok sık.. tret aileyi
Aynen bende böyle düşünüyorum ve gerçekten bir gün maneviyat ile kapanmak isterim daha iyi
Öyle tabi gönülden gelmedimten sonra zaten günah gibi bişey oluyor
Aile için doğru anı bekle bence
İçinden gelmiyorsa bir anlamı yok
Kendi tercihin senin bileceğin iş
Sen bilirsin
Kendi tercihin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?