Canımı sıkanın canını sıkıyorum ama bazen abartıyorum galiba.

Canımı sıkanın canını sıkıyorum ama bazen abartıyorum galiba.

Bu bende de vardı bir ara yani sinirli olduğum zaman bazen direk sert konuşabiliyordum ya da ters konuşabiliyordum hatta sonra vicdan azabı da çekiyordum abarttığım için. bende sinirli olduğun anda karşında ki kişi ile konuşma yani uzak dur ya da sonra konuşuruz de en sağlamı bu.
Sinirlenince insanın ağzına söylemek istemeyeceği sözler gelir. Kimisi öfkesini kontrol edip kendine hakim olur, kimisi sabredemez ve karşındakini kırar. Bunu yapmak istemiyorsanız adım adım kendinizi telkin etmelisiniz. İlk adım susmak. Sevmediğiniz bir muamele gördüğünüzde, kızdığınızda ne kadar konuşmak isteseniz de ağzınızı açmayın. Susturun içinizdeki nefsi ve bunu 21 gün boyunca yapın. Bir ay kadar sonra da sustuğunuz konuları ufak atasözleri, hadislerle süsleyin. Sevmediğiniz bir durumda her zaman susmak zorunda değilsiniz. Özellikle konu haksızlıksa asla susmamalısınız. Böyle zamanlarda ısrarla hakkınızı savunmalısınız. Yani önce sûkünet, sonra deyim.
Belki de istiyorsundur. Karşıdaki kişi alttan aldıkça sen üstüne gidiyorsundur. O insana değer veriyorsan azıcık düşünüyorsan biraz engel olursun. Kendine yansıtırsın o sinirini karşındaki kişiye kötü sözler söylerek değil. İnsan bu konulada hassas davranmalı kendini tutman önemli.
Işte tutabilsem ksldkf
Doğrudur.
Sinirli olduğunuz anda yalnız kalmayı deneyebilirsiniz.. Derin derin nefes almak da iyi gelebilir.. Sakinleştiğiniz zaman problem hakkında konuşmalısınız.. Sinirli anınızda o ortamdan uzaklaşmalısınız..
Cevap
1Cevap
Herkes öyle değil mi?
Orasını bilemem
Git de kızın gönlünü al hadiiiiii jsjejs
Konunun kız olduğunu da nereden çıkardın dnfj
Ben herşeyi bilirimmm kim olduğunu bile 🤣 ama o kadar spoiler vermicem tabi
Bilmiyorsun ama öyle bir şey değil jdjfj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?