AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
234Cevap
kıyametin başlaması için bütün alametleri gerçekleştirirdim.
-denizleri kaynatır
-dağları yürütür
ve insanları öldürürdüm.
Aynen bence de artık kopsun ya farklı bir boyuta geçersiz
Kendini tanrı mı sandın ağır ol biraz. Bunları yapamayasın diye böyle bişey yok
niye bu kadar gerildin anlamıyorum nede olsa sihirli güçlerim yok
Ahireti farklı boyuta geçmek olarak tanımlamasak !
Biz pkk yı falan shirli güclere bırakacak kadar düşmedik içiniz rahat olsun ayrıca sihirli güçler die bir kavram yok olmazda aklen ve mantıken. dinimizde böyle şeylere yer yoktur kusura bakmayın durum bu
Bukadar olumsuz olmsk yerine dusunsen ya?
Spermen olur afrikadaki ac insanlarla avrupadaki tok insanlarin yerini degistirir mal varliklarini fakirlere hibe ettirirdim tok acin halinden anlasin diye
Aynen bence de
Dünyayı elegeçirirdim her yere heykellerimi diktirir hükmederdim :D
Vaay süpermiş :)
gerçekçiyim otoritemi sarsanıda yok ederdim cadı silanın erkek şubesi olurdum :D sen?
Ben daha karar veremedim yaa :D
gel güçlerimizi birleştirip dünyayı ele geçirelim :D
Dünya için ben varım :)
ilk iş kendimize bir taht yaparız sen dünyadaki iç işleri yönetirsin bende ülkelere ayar veririm sen hayırdır napıyon ortadoğuda falan diye sonra bir sürü prens prenseslerimiz olur düğün hediyesi ülke falan veririz yönetsin :D
seks yapıp tekrar bakireliğe dönüştürürdüm. sevgilimle yapmak isteyip yapmaya korktugum bişey çünkü...
Acısına katlanabilecek misin ya ben evlenmeye korkuyom :D sen tekrarlamaktan bahsediyon :D
sevince birleşmek istiyosun acır diye tahmin ediyorum ama alışınca mutlu eder insanı bence...
Yani tekrar tekrar zina yapıcaksın sonra ben neden cennete gidemedim
sihirli değnek de zinayı olmamışa çevirmek için zaten...
Beyin okumak gizli görünmemek isterdim milleti dinlemek isterdim sihirli olsam herseyi yapardm herlde
Ben de :))
Elimde sihirli bir değnek olsaydı çaya batırıp yerdim:/
O da güzel :)
teşekkür derdimde ağzım dolu :D
İnsanlara iyilik yapardım, amaç şanım yürüsün, şöhretim artsın yoksa ne yapıyım insanları :D
hhahhaa :D
odun ve taş fırın kocamın aklındaki despot fikirleri siler beynine bir reset atardım :D
kıyamam ya :D
dünyayı yok ederdim. valla espri katarak yazmıyorum.. yok olup gidelim, bitsin artık.
Kendimi kopyalardim. Kopyam benim yerime derslere gitsin bende gonlumce gezip egleneyim :)
Kürdüm bende bu ayrimi yapan faşistleri yok etmek isterdim türkü kürdü ayrılanları
Her biji :) yaşasın türk ve kürt halklarının kardeşliği
:) aynen kardeşim benim
Xuçkamın burada fazla it var, kürt olduğuna aşırı tepki gösterirlerse beni çağır onları kurmiçi yapalım:)))
:D yapalım kardeşim
Aynen
Şu gizlileri er meydanına çıkarırdım :D
söyleyeceklerim bukadar tşkler
Bendensin
sinir bozucu. (:
Evett
İnsanlari yardimsever, fedakar, comer, sicakkanli, neseli yapardim. Dik burunlarin inmesini, aradaki buzlarin erimessini saglardim. :)
Katılıyorum :))
Kendim için kendi yararıma kendime bizzat kendi hizmetime bizzat kendi gayri milli hasılamı yükseltmek için.
:))
Sevdiceğimin yanına ışınlanmak isterdim be gülüm.
Çok özledim şerefsizi.
yemek yer ve kilo almazdımmm
Evettt :D
cok bişey yapmazdım sigaram yokken bakkala gitmeme gerek kalmazdı en güzeli o :D
hhaha :D
Ulkemin yararina kullanrdm accikta maddi fayda saglardm tabi canım :-)
ben de :)
Durmadan zamani geri alirdim dudu peri aliyodu ya hani:dd yok yok iyiyim
aynen aynen. D
Dünyadaki Siyasal/Ticari yapılanmaları Tersyüz ederdim. Günümüzdeki Cehennem Sistemini değiştirip yeni bir Sistem yaratırdım.
Baska bir insanla ruhlarimi degistirirdim sonra geri kendimee gelirdim
Ilgincc :)
O yüzüğü ben alırsam iyilik için kullanırım ve ortaya akıl almaz bir güç çıkar
yüzük müü :)
Soran arkadaş anlamadı. Boşver kardeşim :)
:))
X mene Katılırdım Sonra Wolverine Yol verirdim :DD. d::D
fantastikaa :D
yok daha neler :DD:
İnsanlığı yok ederdim bu rezaletin son bulması için.
bence de aynen
Dünyayı güzelleştirmek için kullanmayacağım kesin de.
aynenn
Hep ucardim evrende insanoğlunun daha kesfetmedigi yerlwre giderdik baska gezegenlere cikardim :)
bendensin
O yüzden hep bir cin ya da uzayli arkadaşım olsun isterdim
uzaylıdan şüphem var ama cin olabilir belki
Uzayli candir :) şu an da olsa iyi biri olsa o daire şeklindeki araclarina biner giderim
a ben de ben dee
Sonra ver elini Plüton Mars ve başka gezegenler :)) turist hüseyin uzayda
uzaydan istediğin bişey var mı gelirken boş dönmeyeyim :D
Aynen :) sonra ardımda bir mektup birakirdim sevgili ailem siz bu mektubu okuyunca ben cok uzaklarda olcam gibisinden
sevgili ailem siz bu mektubu okuduğunuzda ben zaman ve mekan ötesinde farklı bir boyutta olucam belki dünyada çok şey değişmiş olur yüzyıllar geçmiş olur ama bana göre gidip gelmek bir ay olabilir :D
Çılgın ikili uzayda :) yakinda sinemalarda
dfgldkjhgloıgjdllhfhsaılgda
Ben senle uzayda kavga ederim :)
en azından geniş alan zararlı çıkan olmaz :D
Senle alan kavgasina girerdik buralar benim hayirr benim :)
hakkımı alırım :D
Dünyadan gelmis uzayi sahipliyor :D
uzayı tapuladım leyn :D
Xperlerin anasini aglattin :)
Merhametsiz, vicdansız herkesi öldürürdüm :) asdfgh
Bu dünya kötüler için :(
Ben ailem ve sevdiklerime ait bir ülke kurardim girmek yasak cikmak serbest olurdu
sadece bir tane savaşa yer veriirdim dünyada. orda da ezilen ve ezen karşıkarşıya ilk ve son kez gelecektir
Mahşer
yaşamında mahşer diye bir düşünce ye yer yok. yaşam burada. kavgada burada olacak
Bütün kötü niyetlileri köle yapıp eşşek gibi çalıştırır diğer insanların da rahatça yaşamasını sağlardım.
En nefret ettiğim insan tipidir kötü niyetli iyi görünümlü insanlar
İnsanlığa zarar veren şeyleri yok etmek için = )
Iyi fikir :)
Dünyanın yok olmsı ve iyilerin cenlete kötülerin ceheneme gitmesini dilerdim bu kötü dünyada bu kadar kötülük yeter.
Haklısın
Bir yere kapanır kafamı dinlerdim. İstediğim herşeye olduğum yerden sahip olurdum.
Cengizhan gibi Timur gibi yine milletimin üstünlüğünü sağlamak isterdim. Ailemle huzurlu ve daim bir yuva isterdim
O da olur inşaAllah
Umarım..
Yoksul zengin ayrımına son verirdim daha güzel savaş ve ölüm olmayan bir dünya için çaba sarf ederdim sınıf ayrımı olmayan bir dünya kurardim!
Malesef yok öyle bir dünya
Hayal ve sihir dedik :)
Ayrıca yok diye birşey olamaz! !!
Devrimle herşey mümkün.
Kendi halimde sokaklarda dolaşır kim ne yapıyo bakardım yardım etmeye calisirdim
sevdiğim adamın yanına gider ondan habersiz onunla yasardm :D
Habersiz yasama kiz haberi olsun senin gibi cok seven biri var yaninda :)
:)))
B. k yapardim cok konusanin ve bos konusanin agzina koyardim
Bunu yapmak için sihirli güçlere ihtiyacın yok gizli...
O kadar cok varki tek basima yetemem
Haklısın
Sihirli güçlerim olsaydı Bülent ersoyu kendime aşık ederdim
Gtfo
Zeki yaratık seni :D
Ülke yaratırdım kendimi kralice kocamı kral cocuklarımıda prens prenses yapardın şatomuz olurdu
Vuu tam benlik :)
Ne kadar kötü kalpli insan varsa hepsini kölem yapardım.
ben dee
Bir Birlerini Çok Sewen Çiftler Boşanma ya da Ayrılmak Üzereyseler Onu Engellerdim
:((
adaletsizlik yapan insanlarla baş ederim dicem ama Allah bile baş edemiyor ki ne diyelim hiç bişe yapmaz oturur olanları izlerdim sadece
sevmediğim gıcık olduğum insanları kurbağaya çevirirdim
hahha çok iyi :D
Sahil kenarda bir ev etrafı yeşillik olan yeterli.
güzelll
Görünmez olmak ya da bilgisayara zeka vermek bir nevi yapay zeka oluşturmak.
O da iyi
Benim dışımda kımse sınır yapamasın die sınır yapardım :D
Tamam sadece sen sınır yap :)
Sıhir yazcaktım yanlıŞ yazmışım :D
Ben de :D
Bir kere hakkın vardı onu da kullandın :))
Bir hakkım oldugunu soylemedı kımse bılseydım sihir Hakkımı sonsuz yapardım :D
Disleri beyaz olan bir kiz getirirdim karsima bana gulsun diye:)))
:DD
Iste boyle :) sihirki gucum varmis demek benm jaberm yokms :)))
Aynenn :D
Dur baska bisey yapym sihirli gucumle :) bu beyaz disli kiz aslında periyms herkese iyilikler yaparmis sonra bigun..
Heves ediyorsun sonra sıkılıyorsun kendimden biliyorum :/
O zaman sıkıntı yok :)
-.-
Allahtan kimsede yokmus neler neler yapicaklarmis...
He yaa yine de olsa iyi olurdu :D
Bizim millet herseyin bokunu cikariyor olsa onunda bokunu cikarirlar...
:DD
Bütün dünyayı müslüman yapardım boylece dünyanın bütün diğer sorunları hallolurdu
Hepimiz cennetlik olcaz desene
Eksi puan veren gavur yiyosa göster kendini Allah sız kitapsız
Tüm insanların sağlık problerine Shift+Delete+Enter yapardım.
Harika
Ne biliyim acikfimda falan bir filfiloyla yemek getirirdim zamanı felan durdururdum rahat olurdu yani
Iyiii :)
Seni kendi yanıma getirirdin şimdi:) ama sebebini demem sen anla:)
hem kendimi birine hemde birini kendime aşık ederdim
Karşılıklı aşk :)
aynen bulunmayan şey işte :)
paralı güzel bir hayat isterdim sevdiklerim yanımda mutlu bir hayat
Bitmeyen para :)
aynen :D
Şu bir oyle bir boyle olan 2 kisilikli tipleri yok etmek isterdim-_-
Ben de :)
bütün gün yatar temizlik içinde güçlerimi kullanırdım :D
Hihi bn de
yine herkes iyilik melegi gibi konusmus. :D
ben kotuluk icin kullanirdim. o_O
bir fark yarattın ;)