Sihirli güçlere sahip olsaydın ne amaçla kullanırdın ve nedeni?
Cevabın nedir?
Cevapla
Önce masumları katleden tüm terör örgütlerini ve yandaşlarını temizlerdim.
Baş hırsızı söylemiyorum bile...
İnsanları 3 kuruş için hiç bir can güvenliği olmadan çalışan patronları da atlamazdım.
Sonra Diğer ülkeler üzerinde baskı kurarak yöneticilerini satrançtaki piyonlar kadar kolay yönlendiren, işine gelmediği anda gözünü kırpmadan harcayan ABD yönetimini egale ederdim.
Din, Allah, kitap kelimelerini dillerinden düşürmeyip her türlü günahı işleyip insanları yadırgayanları da unutmamak lazım.
Küçük çocukların, kadınların, yaşlıların eziyet ederek dilenmesini sağlayan o adamların/ kadınların acı çekerek ölmesini sağlardım. (Evet bu konu da çok acımasızım.)
Tüm bunları yerine getirdikten sonra, dünya da ki tüm aç kalan, fakir insanları daha iyi bir konuma getirmek için elimden geleni yapardım.
Sonra da çalışma saatlerini 11:00 de başlatırdım, daha çok uyuyabilmek için :)26 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılKendime saklardim sadece ihtiyaci olan insanlara ihtiyaci kadar yardim ederdim siyasete bulasmam ulkemi super guc yapmazdim dikkat cekicek seyler yapmazzdim. dunyanin duzeni boyle herkez zengin veya herkez iyi olmamali yoksa dunya amacinin ne anlami kalir
21 Yorumla
+1 yılbütün adam olmazları adam ederdim. Dünyada artık adamlık diye bir şey kalmamış, sevdiği kız tarafından aldatılan terkedilen erkek ve kız kardeşlerimiz var, daha nicelerce sorunlu durum yaşayanlar var, söz verilip yerine getirilmemiş ve karşısındaki yüzünden zor durumlara düşmüş iyi niyetli kardeşlerimiz var. Bütün dünyaya adamlığı öğretmek gerekiyor. Bunu yapmak zaman alıcı, mükemmeliyetçi, üstü bir özellik bana göre. Ben hep karşımdakini adam yerine koydum ama değillermiş. Terkedilmek mi, aldatılmak mı, tutulmayan sözlerin mağduriyeti mi dersin, hepsini yaşadım inan buna. 22 yaşındayım ama bütün göreceğim şeyleri gördüm; "Adamlık" lazım, herkes yapamaz bunu...
01 Yorumla
+1 yılİşidi yokederdim amerikayı yokederdim İsrail'i yokederdm
3329 Yorumla- +1 yıl
eyw sevmedigin başka örgüt felan var mı onlarıda yokedelim dünya birz adam olsun :D
- +1 yıl
pkk yı niye bıraktın lan?
- +1 yıl
onada bir ayar çekeriz az önce işid videosunu izledm yine sinirlendim direk aklıma o geldi @DelirtenAdam başka var mı
- +1 yıl
aynen küçük örgütlerin bitmesi kolaydır önemli olan arkalarındaki İsrail, Amerikai Rusya gibi dünyayı karıştıran ülkelerin yok olmasıda işte zor brz
- +1 yıl
bide tayyit :D
- +1 yıl
@DelirtenAdam sana söz öyle sihirli güçlerim olursa seni cumhurbaşkanı yapacam :D
- +1 yıl
yap yap Memleket adam görsün.. (:
- +1 yıl
benim içinde rusyayı yok et be ne olur sanki :)
- +1 yıl
@gozdegozde55 oda var aklımdada bizim Türk erkekleri çok küfür eder bana :D
- +1 yıl
kadınlarda dua eder seçim senin :)
- +1 yıl
ya seni dünyanın en güzel kızı yapıyım konuyu kapatalım yazık masum insanları öldürmeyelm ama Rus başındaki putini öldürebilrm bir tane hatun seç seni o yapıyım @gozdegozde55
- +1 yıl
ben güzellik içinmi dedim sence :D adamlar silah deposu onlar olduğu sürece biz zayıf kalıcaz
- +1 yıl
@gozdegozde55 yoo o işi bana bırak hallederm ztn bu diktaörlerin silahlarını hepsini alcam ellerinden artık çicekle böcekler dövüşürler :D
- +1 yıl
valla kimseye güvenmiyorum :D
- +1 yıl
Kardeş el atmisken ruslarla ermenileride yok et hayrına
- +1 yıl
@ChupaCapra o şrfszlerede haddini bilecem sırplar felan karışma hepsi bende :D
- +1 yıl
Eyvallah :)
- +1 yıl
Çinlileride aradan çıkar da bari dünyada nüfus azalsın.
- +1 yıl
@qwerty0606 b. kunu çıkarmayın amkk :D :D Dünyada adam bırakmıcaksnz kötüleri öldürek ytrlidir :D
- +1 yıl
Çinliler Sincan Türklerini katledip etlerini yiyor.
- +1 yıl
@qwerty0606 bilyrm o şrfszleri müslüman olanları katlediyiorlar Doğu Türkistana yaptıkları ztn herkes biliyor onlarda az şrfsz değil yani benm demek istedgim her yerin kötüsü var Türkünde Arabında Çinlininde Rus'unda işte hepsini değil kötüleri yoketmek lazım gerçi İsrail'in topu kötü o ayrı mesele ama :D
- +1 yıl
işidi yok ediyosunda israil ile amerikayı nedne yok ediyosun?700 milyon insanı öldürdüğünde başka birininde seni öldürmek isteyeceğini düşündünmü :D
- +1 yıl
Sonra Dünya daha beter cehennem olsun size kalıp.
- +1 yıl
@sıkılmışçocuk Jongleur_IV olum siz hayırdır bu dedm ztn öylesine hiç olmucak bir hayal ki diyelim ki yaptım öyle bişey olcak farzedelim gidipte masum insanları mı öldürcem ben insanları dinine ırkına göre yargılamam farkettiysen müslüman takılan işidide hristyan olan amerikalı liderleride ve yahudi İsraillileride dedm ama bunlardan iyi insanlar olabilir mutlaka eğer ki öyle bişi olsaydı tabiki onlara dokunmazdm
- +1 yıl
vazgeçtm ulen kimseyi yoketmiyorm ne haliniz varsa görün :D Yapacagım tek şey nerde masum insana zulüm varsa orda zulüm yapanların gırtlagını kesmek olurdu bunlar hayal sadece işte
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
115
Cevap
232Cevap
Ne gibi bibi sihirli güc bu ölüyü uyandirmaya kadar aklima sihirli gucler geliyir mesela. Türkiye ve bazi müslüman ülkeleri disinda diger ülkelerin bu güclerin onlar icin pek hayirli olacagini sanmam + yardima ihtiyac kisiler var yardim eli uzanmasi lazm bide o. c lari var onlarada biz orta bacak uzanmasi gerek tabu
10 Yorumlaİnsanın acı ceken kötü anılar ınsanın vucudunun beyndekı acı hıssetmek seyler kötü olan herseyı sıfırrlamak ısterdım ve mutluguna baslar
21 Yorumla
+1 yılönce otistik, engelli, sakat insanları iyileştirmek isterdim. sonra aç ve fakir insanların karnını hergün doyurmak için uluslararası bir dev şirketi satın alıp gelirini vakfederdim. önyargıları yokeder, bencil ve aç gözlü insanların önüne engel olurdum.
01 YorumlaSavaşsız acısız bir dünya olması için çabalardım ☺️
11 YorumlaPara Para Para , Herşeyi kontrol edebilirdik tabii bu kadar çok para olunca yaşamı uzatmak için belirli yatırımlar yapar gizli formüller vs gibi şeylerin peşinede düşerdik tabii bunları yaparken bu kadar çok para olunca fakirlere yiyecek ev vs camii okul üniversite yol para yani herşeyi yapabilirsin
02 YorumlaEskiden olsa dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek için kahramancılık oynardım ama artık o kadar saf değilim. Siz ne kadar sorun çözerseniz çözün insanlar yeni sorunlar ortaya çıkaracak. Siz ne kadar yardım ederseniz onlar o kadar yardıma muhtaç hale gelecek. Herkesin kendi sorununu çözebilmesi ve kendi hayatının kahramanı olabilmesi gerekli. Bu yüzden gider miskinlik yapardım. Hancock filmindeki adam gibi olurdum , çok gerekmedikçe hiçbir olaya karışmazdım.
01 YorumlaOnun benim için düşündüğü hakkında bilgi alırdım yani zihin okuma işi. Bide geleceğimi görmek isterdim evlendim mi bekar mıyım işim ne alemde evlendiğim eşim nasıl biri şöyle bir 15 yıl ileri mesala...
03 YorumlaMesela Görünmezliğim olsaydı Bir bağyanı duş alırken izlerdim.
Mesela uçabilseydim Bir uçağın kanadına oturur masturbasyon yapardım.
Mesela beyin okuyabilseydim. Her bağyanı etkiler peşimde koştururdum.
Mesela nesneleri hareket ettirebilsem Eyfel kulesini Mardine taşırdım.00 Yorumlacocuklari zalimlerin elinden kurtarirdim. hicbir cocuk okuldan sonra annesinin mezarina odev yapmaya gitmezdi.
23 Yorumla- +1 yıl
@badeberil
Kimsin sen be:(((
+1 yılHep hayal ederdim , bir uçagım olsa, ama öyle bir uçakki hiç bir bomba ile düşürülemeyecek, o uçakla israili bombalayıp, israili yok etmeyi hayal ederdim :)
01 Yorumla
+1 yılsoru sihirli bir çıbığın olsaydı ne yapardın o çıbığı şeklindede soruluyor güzellik yarışmalarında kimsede dünyayı ele geçirip herkesi kölem yaparım demiyor..
01 YorumlaSihirli güçlerim olsaydı abazaların yarısını kız yapardım ki diğer yarısından ne çektiğimizi anlasınlar.
27 Yorumla- +1 yıl
Hahhaahh :D bu güzeldi like! :D
- +1 yıl
Bide kezban olarak kiz yap etraflarinada kiro koy
- +1 yıl
Bife bana sor dusundukce ama tam birbirlerine goreler :D
+1 yıl:D öğrenci milleti küçük düşünür vize final :D soruları elimde olsa yeter :D
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİnsanların doğru yolu bulmaları adaletli, insaflı, sevgi dolu kalpli, doğayı ve tüm canlıları seven, varoluş nedenimizi kavrayıp o yönde hayayını şekillendiren. Günahlardan uzak bir dünya için çabalardım.
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılYapay seleksiyon... düşük zekalı ve emoati yoksunu insanların sonunu getirirdim.
24 Yorumla- +1 yıl
Hem aptal hem empati yoksunu...
Yo yo yo çekilir dert değil. Kapitalizm aptalları eskiden yerdi artık para da bunlara geçti, extra sinir oluyorum. - +1 yıl
Ole bisey olsa turkiye nufusu bikac bin olirdu herhalde dunya nufusuda 3-4 milyara gerlierdi herhalde
- Kişilik & Karakter konusunda 571 cevap paylaştı.
+1 yılŞu an için aklıma gelen hani pizzada son dilimi yiyen sivri vardır ya?
Görünmez olup onu iki ayak üstüne zıplata zıplata o dilimi vermezdim :D06 Yorumla- +1 yıl
Hep son dilimde gözüm kalıyo bir gün kan çıkacak :))))
- +1 yıl
:(((( Bir sonraki hedef olarak seni seçtim inşallah bir gün görünmez olursam
Görürsün sen :D - +1 yıl
Ayet el kürsü en sevdiğim duadır :) Allah sizi tüm kötülüklerden korusun :)
Yalansiz, daha huzurlu, fakir insanlarin olmadigi, kötülügün olmadigi, Siddetsiz, Savassiz, Sevginin ve Askin degerli oldugu Kocaman bir Dünya olmasi icin kullanmak isterdim heralde..
00 YorumlaEski sevgilimi öldürürdüm :)))
Girdiğim vize sınavlarının hepsini AA yapardım ne kadarda güzel olurdu :))02 Yorumla
+1 yılGörünmez olmak isterdim, parmağımı şıklattığım anda istediğim şehirde ya da ülkede olmak isterdim :) Ayrıca mevsimleri değiştirebilmek gibi bir gücüm olsa hep yaz olsun isterdim
01 Yorumla
+1 yılİlk işim İşsizliği çözmek olurdu. Kpss denilen illeti torpillerin önünü tıkardım. Ve en önemlisi içerde beslenen köpek sürülerini infaz etmek olurdu.
02 Yorumla- +1 yıl
Ah ah yakındır ya yakında görürüz Sınır kapılarına yazarlar kazık çakıp satılık türkiye diye...
+1 yılYaşlılara, komşularına iyi davranmayanları, karısına çocuğuna şiddet uygulayanları cezalandırırdım da ikincisinden tam emin değilim. Entropik açıdan etik mi değil mi düşünmek lazım.
01 Yorumla
+1 yılZamanı geriye alırdım.
Bir yerden öteki yere ışınlanıp dururdum.
Ha bide sinirimi bozan insanların vay haline ajsjdj01 YorumlaCocuklar gulsun isterdim hep gulsun sihirle bile olsaaa annelere evlatlsrini geri vermek isterdimm kadinlara olen eslerini geri vermek isterdim ve huzuru saylayip yok olmak isterdim parayi yok etmek isterdim
11 Yorumla
+1 yılrte ve rejimini yoooook etmek isterdim. esk kız arkadaşımın bana dönemsini saglardım..
11 Yorumlasihir gücü deilde beyin gücü ne ssahip olmak isterdim istediğim insana beynimi kullanarak yönetmek acı vermek v. s
01 YorumlaHayvanlar aleminin kralı olurdum :P Aslanlar çok hoşuma gidiyorda herhalde sihirli bir güç olmadan yaklaşmaya çekinirdim
01 YorumlaHani şu hayvanlara işkence edenler varya onları aynı acıyı yaşatarak öldürürdüm
12 Yorumla
+1 yılşeytanı yokederdim bir daha kimse şeytana uyup kötü şeyler yapmazdı..
20 YorumlaHerkesin borcunu kapatırdım. Bunlar yüzünden gece başını yastığa koyup uyuyamayan o kadar ev varki..
11 Yorumla
+1 yılmadende çalışan işcileri ve fakir fukara ne kadar insan varsa zengin ederdim o madenlerde çalışmasınlar canlarından olmasınlar 3 kuruş ekmek parası kazanicam diye
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 592 cevap paylaştı.
+1 yıltayyipin bütün pisliklerini ortaya çıkarırdım daha hayırlı bir iş için kullanılamaz birde müslüman görünüp dinden mandan bahsedip orospuluğun zirvesine taht kuran kadın erkek kim varsa açıpa çıkarırdım
00 Yorumla Sihirli guclerim olsaydi sihir yaparak elimdeki guclerden kendimi bertaraf ederdim nedeni ise bokunu cikarirdim ben sihirin onume gelene sihir yapar dalga gecerdim mk :D o yuzden normal insan olarak kalmam daha yararli insanlik icin :D
01 Yorumlaçocukluğumda izlediğim, yer etmiş bazı dizi ve filmleri beynimden silerdim.
14 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGittiğim anaokulunda bize yıllık vermişlerdi. geçen onu karıştırırken bizim sınıfa bu soruyu sormuşlar. cevap olarak da kendimi güzelleştirirdim demişim :) küçüklüğümden takıntılıymışım
01 Yorumla
+1 yılYemek yiyip Kilo almama sivilceleri yok etme ve aşk :D
03 Yorumla- +1 yıl
Ahhaha en çok istediklerim valla
ben bu soru hakkında cok dusunup sıradan olmaya karar vermiştim.
01 Yorumla
+1 yılDünya'da ki bütün engelli insanları (görme duyma bedensel zihinsel) sonra ölümcül ve yatalak hastaların hepsini iyileştirirdim.. Engelsiz hayat yaşarlardı 😔
13 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka
- +1 yıl
Bülent Ersoy'a göre mi hareket edeceğim
Ucmak isterdim.. bir DE her yanlisimda zamani geri alabilsem fena olmazdi hani
01 Yorumla
+1 yılEn çok görünmez olurdum sanırım insanlarla muhattap olmamak için
01 Yorumla
+1 yılonu bunu yok etmek için seçene kadar dünyadaki Şerefsizlerin topunu yok ederdim :D artık kim ölürse banane onlar düşünsün
00 Yorumla
+1 yılKendime beni çok seven ve sadık bir sevgili yaparim
02 Yorumla- +1 yıl
Doğru ama insan hayal ediyor işte :D
Hoslandigim çocuğu kendime aşık ederdim klasik olcak ama savaşı bitiririm aileme uzun ömür yüklerim onlarsiz olmuyor:)
12 Yorumladünyanın ulaşılamayacak yerlerine giderdim sevdiğimle :)
01 YorumlaEski sevglimi bna geri asik ederdm benim oldugum gibi ve evlenmemizi saglardim :)
02 Yorumlaçok merak ettiğim birisi var onun gerçek yüzünü görmek isterdim.
01 Yorumla
+1 yılNe demek olsa? Sizin sihirli gucunuz yok mu? Nasil ya?
02 Yorumla- +1 yıl
:) Benim de bazilari calismiyor artik bazilari. cocukken allahtan ne istesem olurdu. Annem'e & Babam'a iletiyordu galiba bir sekilde :) Simdi istememe gerek yok, direk kendim calisiyorum/yapiyorum. Budur benim super gucum
bu dünyadan göçer marsda tek basıma yaşardım sanırım. bıktırdı bu dünya
10 Yorumla
+1 yılsadakatsiz ve aldatan insanlari aldatilacaklari birini yaratirdim ki nasil birsey oldugunu anlasinlar ;)
02 Yorumla- +1 yıl
pekii sen ne yapardin? bu soruyu bende sana sorayim :)
+1 yılKötü niyetli herşeyi çıkarları için kullanan dili hayatına alet eden yalanı söyleyen ve bu yalanına insanları ortak eden doğru yaşamayan namusunu ikinci plana bırakan insanları yok ederdim.
03 Yorumla- +1 yıl
olmazsa olmazımdır hem yalan hemde yaa ne olacak bikereden bişey olmaz o kadar herkes yapıyo gibi düşünce tarzlarından
+1 yılDürüst olmak gerekirse once kendi menfaatim icin kullanirdim.. sonrasi icin hep yardim ederdim ihtiyac sahiplerine.. dunyada esitlik saglardim mutluk saglardim
01 YorumlaHay boyle iae iyimi kotumu belli değil kullansammi kullanmasammida patliyor daha hadi kullandim ne yapmaliyim amaan bosver yahu sihirli guclerimi yokedeyim en iyisi :P
01 YorumlaHabire zamanı geri alırdım. Çünkü her seferinde bir yanlış yapardım :D
01 Yorumla
+1 yılCok istedigim meslek var astsubaylik direk gücümu o yönde kullanrdm
01 Yorumlaçok üşengeç olduğum için istediğim anda istediğim yere olurdum. cisimlenirdim sürekli
02 Yorumla
+1 yılMutlu olmak için kullanırdım bide nişanlımın yanına gitmek için.
01 YorumlaBütün kötü insanları kendimden uzaklastirirdim
birde uçup dünyayı gezmek isterdim bir çırpıda :D01 YorumlaBılmem. hıç duşunmedım:)
* sehırlı güçlerim olsaydı ölmüş numarası yapardım. bakiiim kımler arkamdan aglıyo dıye))03 Yorumla
+1 yılSaçma olcak ama bir kereye kullanmalık sihirli gücüm olsa bmw x1 isterdim heralde arabaya aşıgım resmen ama nerde para nerde öyle bir umut :)
02 Yorumla- +1 yıl
Yok be nerde ya. üniversite oku bir yerde part time çalış aldıgın para da yok parasına yetiyo sakızdan felanda cıkmıyor ki bu velet :))
Bütün insanlığa dürüstlük sihri yapardım kimse en ufak yalan bile söyleyemezdi en kotu sihir bu olsa gerek 😁
01 YorumlaSihirli güçlerim olsaydı, Türkiye'nin eğitim düzeyini en üst kademeye çekerdim. Ülkemiz vatandaşlarının hala çoğu oldukça cahil.
01 Yorumla- Devamını Gör (287)
Devamını Gör(332)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar