AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
234Cevap
senin yanında bitiverirdim, çünkü canım çok sıkılıyo muhabbet edecek birine ihtiyacım var, sen olur musun? :((
Uçardım hacı. dünyayı gezerdim sonra f-16lar vururdu beni geberirdim
sen de görünmez olarak uç :D
Termal radarlar var :( her turlu gebertirler
Ucabilmek isterdim evime istedgm zaman gidebilmek isterdim
ışınlanmak da iyi
Akil fikir dagitmak isterdim en iyisi bu olurdu
He yaa ayni akılda ve fikirdeyim :D
Kendimi medineye isinlardim efendimin evini görmeye ordanda Mekke'ye
ben de zamanı geri alır peygamber efendimizi görürdüm
Ne güzel olurdu ama :)
evet :)
Uhuda gerdim ben peygamberler beraber savaşa ne güzel olurdu muhammed mustafa (s. a. v) ile yan yana kılıç sallamak
Fakir ınsan aç ınsan koymazdım hepsıne yardım ederdım...
Keşke zenginler de böyle düşünse
Olaamıyolar ıste.. Olsun be bızımde gönlumuz zengın :)
Evet :)
:))
apoyu asardım iç savas cıkarmak ıstıyenlerıde asardım ıbretı alem olsun dıye
Ben de ben de ben dee :)))
Hahahh iyi yapardıkta, bunlar fazla rahat durmazki çok güçlendiler işid sağolsun:(((((((bu soysuzlar işid yüzünden güçlerini ikiye katladılar:(((
onlar kım ya adam olsalar arkadan saldırmazlar onun cocuklar kallesler..
o eksıyı vererın ben mokoko
Ağzında yel alsın yav işit laneti Sağolmasın rabbim pkknin da belasını versin soyları kurusun inşaAllahhh
amın,,
Keşke pkk yi bitirseydiler askerlerimizin intikamını alsaydılaar ama medya çok çarpıtmış yeni farkına vardım pkk çok güçlenmiş allahın cezaları:((((
pkk ne guclenmıs pkk neydı kı? sende anya mı konya mı dıyon ellı degıl gelsınler yurek yurege carpısalım ama onlara uymaz yureksız bunlar
Dünyada savaşı ve açlığı bitirir bekar kimseyi bırakmazdım kişiliğini duzeltirdim ! Yeterlimi
Yeterlii :))
bütün dünyayı yakar tek başıma takılırdım en güzeli
Niye bee
yakmamam için bir sebep söyle sadece
Bir sebep :D
Ahh çok dengesiz oldu bu saatte bence uykun gelmiş :D
Aynen :D
Erosu bulup yok etmek
Aynen :D
Işınlamalmeyi isterdim. Çünkü en sevdiğim insanlar hep en uzaktalar. Ihtiyacım olduğunda onların yanına gitmek isterdim
Haklısın keşke olsa öyle bişey :)
Uzmanlaşmak istediğim bir meslek için mümkün olduğunca bilgi yüklerdim beynime (bkz. The Matrix)
genelde dünyayı etkileyecek şeyler için kullanırdım
insanlarla yer değiştirmeyi çok isterdm sonra görünmez olmayı uçmayı tabi çok krişi bunlar:)
Şu sınavları kolayca geçerdim heralde ilk önce onu yapardım.
Kafalarıyla hissedip kalpleriyle düşünen insanları düzeltirdim.
Ulaşım sorunu yaşadğmz için en çok ışınlanma kullanırdım heralde :)
Gene ayni ben olmayi ayni hyati yasamayi isterdim kendi hytmdan ve kendimden cok mutluyum :)
Amaç iyilikte istedigim yere ışınlanmak olabilirdi mesela
Oyle bişey olsa dunyadaki bütün erkekleri yok eder tek ben kalirdim ohhh kafa rahat abii :)
Hep böyle bir eksiklik hissediyorum, neyin eksik olduğunu öğrenmeyi isterdim. :)
Insanların dusuncelerını ıstedıgım zaman okuyabılmek
aynen bende bunu isterdim dostum o zamanda delirmenin eşiğine gelir insan ya la :)
Cok cifkin olmasini isterdim ozmn sevmezdim haha haybiiiii
hemen seni yanıma getirirdim o gülüşü göster bakayım diye :)
O sihir bana işlemez :)
niyeymiş o :)
Öyle
olmaz sihirli gücüm olaydıda göreydin :D
Maaaleseff yoookkk :)))
bilemezsin :)
İnsanlara iyilik yapardım kendimde mutlu olurdum yardım etmeyi çok seviyorum
Çok iyi ya :)
İlk önce zamanı geri alırdım yaptığım hataları geri almak için
Hepimiz isterdik
Herkese sihirli güç verir ne yapacaklar diye beklerdim.
Kıyamet kopardı :D
Ordu kurardim tüm milliyetçileri afrikaya atardim zenginde fakir yapardim masum insanlara destek
iyi fikir
Zaten para gücü olmayan bir ülke ordusuda batar dünyada paran varsa herseye satin alabilirsin mutluluk hariç insanlarin yapisi boyle su an malesef
Profil resmi sizemi ait
Sihirli güçlerim olmasada olur beynimi yüzde 100 kullansam yeter zaten
harika :)
Olmamış insanları tekrar çıktıkları yere gönderirdim 😀
hhaha
Çocuk esirgemede kalan çocukları ve de huzur evlerinde kalan nine dedeleri mutlu etmek isterdim.
Cok guzel :)
Gerçekleşse daha da güzel olurdu :)
Tayt denilen kıyafeti dünya yüzünden silerdim :DAS:DSAD
haha bence de :D
Sürekli sevgilime ışınlanıp birlikte uyuyup sabah işe giderdim :D
Allah kavuştursun :D
alcam onu zaten okulu bitirsin :D
Hadi inşaAllah :)
saol kuzu gel muhabbet edelim
Şu dersleri direk kafaya işlettirirdim çalış çalış gına geldi :D
Ayneen
Dünya'daki bütün savaşları bitirip Zulüm görenleri kurtarırdım
aynnen :))
Cenneti Alaya giderdim çünkü bir girdiğin zaman bir daha Çıkmıyorsun ya :)
Dünyayı daha yaşanılır bir hale getirmek için... Şaka şaka.
Beni Sevmeyen kızları Kurbağa ya cevirirdim Braak brak gezerlerdi
demir blokları altına çevirirdim.
ver elini newyork - rio
kiev diyecektim de savaş var şimdi.
karsımdakılerın dusuncelerını okur ona gore hareket etmek ısterdım..
Ben de ya :(
Cenetteki ablami gormek isterdim son kez cunku onu cok ozledim
Inan ki sizi çok iyi anlıyorum :((
Umarim sizinds basiniz gelmemistir ama inanin dayanilcak bir durum degil allah kimsenin basina vermesin
Benim de başıma geldi ama daha farklı amin insaAllah rabbim kimseye yaşatmasin
Basiniz sagolsun amin iyi geceler
Amin sizin de başınız sağolsun iyi geceler Allah rahmet eylesin
Allah yardimciniz olsun sagolun
cok mutlu yapardım insanlari ne olursa olsun herkes gülsün isterdim;)))))))
Canım yaa :)
bEN oLSAM iSRAİL P**** yOK eDERDİM!!!
(tÜRKÇEM çOK iYİDİR.!
maşaAllah maşaAllah :D
Inşallah hocam maşallah
:DD
o kdar verki hangsini yazaağıma karar vermedim en iyisi yazmamak:/
peki :)
osuruğumun parfüm gibi kokmasını ve insanların bedava parfüm diye gel bana osur demelerini isterdim :)
Bencillik :) her zaman canım ne isterse onu yapardım
Arkamdan konuşanlarla yüzleşmek isterdim!
Önce kendimi sağkamaw alırdım, sonra dünyanın çivisini yerine çakardım.
düşünce okumak isterdim ve düşünce yönlendirme özelliğimin olmasını isterdim
Bence de
Babamı geri getirmek isterdim :)
:((
Malesef.
Yaptigim oyunlar karsisinda bircok insanin aklini kacirmasina sebep olurdum ( INTIKAM )
Sihirli guclerim olsa sihirli gucleriminkalici olmasi icin sihir yapardim
Ölümsüzlüğü sağlar yalnızca sevdiklerimi yaşatırdım.
Görünmez olup arkamdan konuşanların yanına gider tam benden bahsederken, tokadı basardım
sevgilimle kendime süper bir tatil planlardım :D kimsenin bilmediği bir yerde sadece ikimiz
Wolkswagen sirokko alirdim icinede selena gomezi koyardim rio ya dogru akardim :)
Gece senin odama girerdim sonra ajshdbdjdhejjdjbdjdusnsjdhd
Elimde shirli guc olsaydi istedigim kizi ayartir onunla iliskiye girerdm, hem iliski yasardm hemde mutlu bir hayat kurardm ama cnsllikle degil duzgun birini buldgumda onunla evlenirdm ,)
İlk işim seni bu soruyu sormaktan men etmek olurdu 😎☺
daha çok seks amaçla kullanırdım:) dünyanın en güzel kızları her gün birisiyle
Hayat iyi kötü kaymak gibi zaten sihirli gücüm olsa öyle boş boş dururdu heralde