Çok şanssızım bana yol gösterecek düzgün birisi var mi?

Asla çevrem olmuyor cevremdekiler çıkarcı oluyor çoğu zaman bu yüzden çevrem olmuyor herkes çıkarı için yaklaşıyor görüyorum milleti ne güzel dostlukları var benim adam akıllı 1 tane arkadaşım yok kardeşim yok delirmek üzereyim ne yapmalıyım

Çok şanssızım bana yol gösterecek düzgün birisi var mi?
Cevapla