
Hiç yapmam yapanı da sevmem.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hiç yapmam yapanı da sevmem.
Hayır ölçmem tabi k ide sadece gerçekten bilmiyorsam sorardım yani bir insana bildiğim soruyu sormaktansa direk yanıtı verirdim zaten. bunun dışında da mesela kendim hakkında ya da karşımda ki insan hakkında bir şeyi bilmiyorsam ancak o zaman sorardım. ama bazen insanlar denemek amaçlı başkalarına sürekli bildikleri şeyleri sorarlar bu da güvensizlikten geliyor mesela..
Bildiğini okumak gibi bişey ya o zaman en haklısı sensin kardeşim herkes haksız sen haklısın mesela ona geliyor bu. Örnek olarak karşındakini tanımak denemek için bişey sordun baktın beklediğin değil de başka bir cevap veriyor sende kötülüyorsun bundan bi cacık olmaz diyorsun. Herkesin kendisiyle aynı düşünceye sahip olmasını isteyen insanlar var evet bu genelde siyasette çok olur.
Başka biri senin sorduğun soruyu sormuş, çoğunlukla yapan var ama bazıları da şey demiş karşımdaki insanla 10 dk sohbet etsem ne olduğunu anlıyorum zaten diye bazıları bunu karşısındaki insanı tanımak için yapıyor bazıları düşüncesini tartmak için yapıyor farklı mantıktan fikirler var
Şüpheleniyorsam, doğruyu ortaya çıkarmak veya benim de artık onun bilmediğimi sandığı şeyi bildiğimi göstermek için yaparım. Sen sevme :P
Cevap
7Cevap
Ben hep öyle yapıyorum ama bunun kötü bir şey olduğunu sanmıyorum🙄😅 Bizzat onların ağzından duymak istiyor insan 😅
Aaa ben severim insanların o konu hakkında ne düşündüğünü nasıl bir fikirde olduklarını yalan söyeyip söylenedigini anlarsın
Seviyorum evet doğrusunu bildiğim yalanları dinlemeyi...
Birine soru soruyorsam cevabı %90 biliyorum demektir.
Severim bu arada doğrusunu bildiğim yalanları dinlemeyi.
Kimse deneme tahtası değil, sevgide aşkta taktik olmaz.
Tabikii, bunu yaparım 💅🏻
Bazen yapıyorum evet , iyi bişey değil
Evet yaparım. Bakalım ne kadar dürüst, görürüm.
Canlı örneği bu KS platformunda oluyor zaten 😂
hayır gerek duymam buna
Jayirr
Nadiren.
Evet yaparım
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?