Güncellemeler
+1 yıl
Aha şuanda aynı şahısla konuşuyorum
İletişimimi minimuma indiririm. Gerekirse koparırım.
Cevap
5Cevap
Hayır, kim bana ne yansıtıyorsa onu görür..
Ben gerekene saygı gösteririm
Asla saygısızlığa tahammulum yol
Kişisine göre değişir
Saygıda kusurlu biri ile konuşmam be dostum :D
Saygıda kusur etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar