Güncellemeler
+1 yıl
Herkes pandemi falan demiş ama benim pandemi zamanı değildi 2021 ekim ayından bu zamana kadar ki günlerm boş geçti
24 yaşından 26 yaşna kadar 2 senem boşa geçti evde geçti en güzel gençlik yıllarm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sonrada evkenmiyorum dersiniz evde kim gorcek seni bacim
Kız beni dinle sen..
Uniden 23 de mezun oldum eve geldim 2 yıl işsiz oturdum,
Sonraki 2 yılda Pandemi oldu evdeydim
Oldu yaşım 27, kimseyle tanisamadim hala bekarım vs vs
Ayy hic sorma ya benimde oyle 2 yilim ayni pandemide
Neden peki
Çok uzun
Her şey yeniden düzelir mi? ↗
Benimde 2 yilim oyle bos gecti simdi geri donus zamani milyoner olma vakti geldi.
Bundan sonra boşa geçirme
Evet iş bulmam lazım önce
Ekonomik özgürlük icin mi?
Evt
Bi tane de manita yap gezdirdin yedirsin seni 😉
Kronik evlilik sıkıntisı
ne yapmak istiyodun yavrum tam olarak asfsg
Aynı ben... Bende 23um
Üzülme be geçti gitti
geçsin benim8 yıl geçti
Önüne bak olan oldu
Kıyamam ya😂😂