Selam ♾️ Sizce çok konuşan biriyle mi arkadaş olmak daha zordur, yoksa çok az konuşan susan biriyle mi arkadaşlık kurmak daha zordur. siz hangisini seçerdiniz. ve şu an bu ikisinden en çok hangi tür arkadaşa sahipsiniz.

Selam ♾️ Sizce çok konuşan biriyle mi arkadaş olmak daha zordur, yoksa çok az konuşan susan biriyle mi arkadaşlık kurmak daha zordur. siz hangisini seçerdiniz. ve şu an bu ikisinden en çok hangi tür arkadaşa sahipsiniz.

Açıkçası çok konuşan insanları severim ya ben de konuşmayı severim ama yerinde ve zamanında mantıklı konuşacak olur olmadık şeyleri sormayacak dengesiz dengesiz tavırlar sergilemeyecek mesela çok soğuk insanı da sevmem böyle kelimeleri kerpetenle ağzından alan insanla sıkıcı olur dolayısıyla çok konuşan bir insanın arkadaş olmak isterim ama konuşmanın ve susmanın dozunu iyi bilmesi gerekir...
Benim ikisinden de arkadaşlarım var. Çok konuşanla anlaşmak biraz zor oluyor çünkü lafı fazla uzatıyor. Az konuşan az öz şekilde anlatıyor derdini. İkisinin de aşırısı iyi değil tabi. Çok sessiz olanla iletişim kuramadığın için anlaşamazsın. Çok konuşan da susmadığı için sana söz hakkı gelmez yine eksik iletişim olur. En iyisi kararında, gerektiği kadar konuşmak. Çok sessiz olmaya da gerek yok, çok konuşup kafa şişirmeye de..
Çok konuşan gevezeleri sevmiyorm
Başm şişiyor ve boş yapıyorlar
Az konuşan daha iyi iyi bir dinleyiciler her seyden önce
Katılıyorum aynı fikirdeyim.
Bazen susan bazen konuşan..
Rica ederim abla ☺️🦋
Cevap
10Cevap
Ortası en makbul olandır. Çünkü ikisi de zor😬
Kişiye göre değişebilir. Ben konuşan biri olmadığım için muhtemelen çok konuşkan biriyle arkadaş olmakta zorlanırdım. Ama bence arkadaşlıkta önemli olan konuşma miktarı değildir, arkadaşlıkta önemli olan birbirimizi anlamak, desteklemek ve saygı göstermektir.🙂
Aslında ikisi kolay ikisinin de anlaşabildiği sürece. Az konuşan birisi ile arkadaş olunmak istiyorsa diğer taraf çok konuşuyordur genelde. Çok konuşan insan ile arkadaş olunmak bazen zorlaşabilir misal boş ve gereksiz konuşuyorsa arkadaşlık bazen olmaz. Ama iki kişinin memnun olduğu bir konudan bahsedilirse o zaman arkadaşlık kurmak olay olur
Çok konuşan diyince ben yani 😂 benle arkadaş olmak kolay... ben az konuşan insanla da arkadaş olabilirim... onu açarım ben baktim olmuyor onla da susabilirim... çok konuşuyorum diye yanlış anlaşılmasın bos konuşmak ile çok konusmak farkli
Herkes senin gibi konuşkan ve iyi bir arkadaşı olsun isterdi bence abla 😂
😂tabikideeee😂
Çok konuşan insana tahammül edemiyorum maalesef.
Az konuşan insanlarla arkadaşlık kurmak daha zordur bence
Tamamdır mesaj alındı :D
Yani çok konuşmayayım diyorsun anladım :D :(
Tamam :D :D sdfsdf
İkisinin arasında bir seçim yapmam gerekirse az konuşanı seçerdim ama en güzeli dengeli olan arkadaştır. Tabi arkadaşım çok konuşuyo olsaydı sorun etmezdim.
Çok konuşan insanla arkadaş olurum
Az konuşan insanla da arkadaş olurum ya farketmiyor
maalesef oldu kardeşim bu devirde temiz kalpli temiz sevgi temiz duygularla hisserin varsa yenik düşersin
Benim arkadaşlar heppp geveze. Biri var sadece suskun, onunla da 2 yıldır görüşmüyoruz akdkskdk geveze insan severim
Ne konuştuğuna ya da ne konuşmadığına göre çok değişir ya :)
Bana göre çok konuşan az konuşan biriyim az konuşmak boş konuşmaktan iyi
İkisiyle de olurum.. çok konussun ama boş konuşmasinda istedim tabii
Kisiden kisiye degisir. Ama genelde insanin kafasi sisiyor. Benim adima az konusanla arkadas olmak daha kolaydir. Cok konusan benim konusmami engelleyebilir. Her kus kendi cinsiyle oter ;) (derler ya)
Ortası olsun iki türlüsüde zor biri başının etini yer öbürü duvar gibi çıldırtır insanı 😅
Dimi :D
Ben az konuşan bir insanım. Bilemedim🙃
Teşekkürler :)
Çok konuşanı çekemem ya kafam almıyor artık. Sessiz sakin olanlar daha iyi.
Bence az konuşan bı insanla.
Az konuşan biriyle yapamam
Benden çok konuşanla
Az öz dolu insan candır🩷
Çok konuşan insanın kafası çekmez
Çok konuşan.. Psikolojim bozuluyor 🥴
Her türlü ayak uydururum
Konuşkan olsun benim gibi 😝
İki tür de zordur bence
Az konuşan insanla daha zor
Çok konuşan bence pek cekilmez
İkisi de zor
Az konuşan
Cokk
Az konuşan
Çok konuşan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?