Durup dururken, ortada bisi yokken öylesine kendime zarar veriyorum neden olabilir. Mesela kolumda 4 tane yara var cam parçasıyla?

Nedenini gerçekten çok merak ediyorum Mazoşist miyim yani?

Güncellemeler
+1 yıl
Son beş ay içerisinde çok büyük dertler yaşadım ve çok fazla sinirlendim bu yüzden olabilir mi?
Durup dururken, ortada bisi yokken öylesine kendime zarar veriyorum neden olabilir. Mesela kolumda 4 tane yara var cam parçasıyla?
Cevapla