Dunyadan tiksiniyor musunuz yoksa seviyormusunuz?

Dunyadan tiksiniyor musunuz yoksa seviyormusunuz?

Gecen yil evlenirim cocugum olur severim sevilirim siradan bi hayatim olur diye dusunuyorum. Ama Şu an icimde dunyalik hic bi istek ve heves yok. Hayat bos geliyor En fazla 80 yil nefes alan insan ne asagilik bi yasm suruyo. Ben bu cagin insani degilim. Gecmis nesiller kavimler cokmu iyiymis onlarda kotuymus. Peygamber eziyet cekmis. Ben mi mutlu olucam.

Evlenmeden olmek istemiyorum diyodum onceden gerek yok diyorum simdi gerceklesse beni gulumsetmez bile. Bugun toplu tasimada bi cocuk inecekleri yere kadar annesini bi saga bi sola yuruttu cocuk dusmesin diye 50 kere tutun dedi. Bu resmen bile isteye eziyeti kabul etmek. sonra telefonu caldi kadinin, cocuk hemen telefonu aldi baba baba dedi. Bazilarinin nasil sevildigini aklim almiyo. Hic bi erkege boyun egip guvenemem. Eskiden cok istedigim ev hanimligini yapamam. Hayellerimin koku kazindi

kinadigim 6 yildir isi olmasina ragmen evlenmeyen kuzenim gibi olucam sanirim

Ne kadar ac gozlusunuz aza kanaat edenlerde de yasama sevinci birakmadiniz.

O iflah olmaz doymaz nefislerinizle dunyayi yasanmaz insan fitratina uygun olmayan cehenmeme yakin aci cekme umutsuzluk yerine cevirdiniz

Dunyadan tiksiniyor musunuz yoksa seviyormusunuz?
Cevapla