Akıllı hasta bir insanım, çok kez düştüm bu hayatta, çok mutsuzum?

Dün gece birde sigara içtim boğazım yandı hayatım kabus gibi geçti, takıntılıyım ama hep olumsuz şeyler yaşarsan takılıyor canın sıkılıyor, hani hayattan da oluyor, bazen sivilde özellikle askerlikte yaşadıklarımı kafama takıyorum, askere gittim mal gibi 1-2 kez iğne vurdular, hatta bir tanesinde acile götürdüler orada bir hemşire mi doktor mu kız boğazıma baktı, acıyor dedim, ondan baktı ama seninkilerin araştırılması lazım dedi bana, sonra iğne dediler bende birşeye hayır diyemem pek, hemen gittim uzandım açtım ama yüzü koyun yatıp beklediğim için kimin vurduğunu bile görmedim, bazı anları hiç hatırlamıyorum, şimdi bana acaba kim iğne vurdu o kız mıydı acaba diyorum o kafayla hiç sorgulayalamadım aklıma gelmedi, hemşir vurduysa popomuzu elledi gördü diye kendi kendime sıkıntı veriyorum, ama orada sanki bana bakan kız vurdu diye hayal ediyorum, düştüğüm hallere üzülüyorum, askerden sonrada kötü şeyler oldu kliniğe yatırıldım, üstelik annem çok çabalıyor moral konuşuyor para bile veriyor ama ben diyemiyorum yaşadıklarım canımı sıkıyor anne çünkü dedi mi oda beni anlamaz diye korkuyorum, ben aslında kara sevda da oldum genç yaşta yaşlanır gibi oldum, eski fotoğraflarıma bakan birisi böyle niye oldun dedi, çok yakışıklı diye peşime düşen kız yaptı bana, en önemlisi askerde yaşadıklarımı takıyorum, acaba abartıyormuyum?

Akıllı hasta bir insanım, çok kez düştüm bu hayatta, çok mutsuzum?
Cevapla