Selam ♾️ Sevdiğiniz bir arkadaşınızı ya da sevgilinizi veya değer verdiğiniz her hangi bir insanı son kez görecek olsaydınız ona neler demek isterdiniz. ve bu veda zamansız gelseydi özellikle, veda ederken duygusal bir karakteriniz var mı

Selam ♾️ Sevdiğiniz bir arkadaşınızı ya da sevgilinizi veya değer verdiğiniz her hangi bir insanı son kez görecek olsaydınız ona neler demek isterdiniz. ve bu veda zamansız gelseydi özellikle, veda ederken duygusal bir karakteriniz var mı

Sensiz seveceğim seni.. ne yakınımda ne de uzağımda olacağını bile bile.. kimi zaman yaşamıyor gibi yaşayacağım.. kalbime sıktığın kurşunu.. oradan söküp çıkarana kadar.. o kurşunun ağırlığıyla yaşayacağım.. sonra ne mi olacak.. bir zaman gelecek.. alışmış olacağım.. bir zaman gelecek vazgeçmiş olacağım.. ve bir zaman.. güvenli bir limana sığınacagim..
Güzel sözler..
Seni bir şekilde tanıdım bu benim için bir lütuf sen de beni tanıma şansını yakaladım Buda senin için bir lütuf yeri geldiği zaman çok zorladım yeri geldiği zaman çok basit oldum birlikte güldük eylendik beni üzdüğün kırdığın mutlu ettiğin zamanlar oldu. O kadar çok şey söyleyebilirim ama sıkı sıkı sarılmak varken hiç boşuboşuna bir şeyler söyleyerek yorulmak istemiyorum çünkü sana olan duygularımdan fazlasıyla emin olduğunu zaten biliyorum ve sanırım seni seviyorum her ne kadar bunu kabul etmiyor olsam da sen de kabul etmiyor olsan da ciddiye almıyor olsan bile bilmiyorum galiba sana değer veriyorum hatta sana o kadar saygı duyuyorum ki bazen bunu içimde nereye koyacağımı bilmiyorum.
Güzel sözler.. ✨
Veda konuşmalarını hiç sevmiyorum. Düşünmek bile acı verdi. Onu ne kadar çok sevdiğimi, değer verdiğimi söylerdim. Normalde duygusal biri değilim ama böyle durumlarda paramparça olurum
☺️✨
☺️☺️
Teşekkür ederim ☺️🌸
Rica ederim 🦋🧚♀️
Vedaları işte o duygusallıktan dolayı hiç sevmiyorum. Veda ederken zaten son kez görücekmiş gibi veda ederim helalleşerek...
Teşekkür ederim ablacım...😌🥳
Rica ederim abla ☺️✨ bu arada soru soracaktık ama sen yoğunum dediğin için bekleyim dedim
Bir kaç gün sonra soralım ablacım...😌
Tamamdır abla sen haber verirsin ☺️
Cevap
9Cevap
Bana yaşattığın iyi veya kötü ne varsa yaşamanı diliyorum.
Onunla birlikte geçirdiğimiz zamanların benim için ne kadar özel olduğundan, onun hayatımda ne kadar önemli bir yeri olduğundan ve onunla tanıştığım için ne kadar şanslı olduğumdan bahsederdim. Son olarak, ona mutlu bir yaşam diler ve onu hiçbir zaman unutmayacağımı söylerdim..🥲
Eğer kalbini kıracak bir harekete bulunduysam ondan beni affetmesini isterdim
Bir söz bitişi gibi son buldu sevişler. Bir yaz güneşi gibi eritir hep bu terkedilişler. Aman aman acı yüzler kurşun gibi izler son bakıştaki o gözler kaldı aklımızda.
Sezen aksu söylemiş söylenmesi gerekeni.
Ben böyle durumlarda çok sessiz kalırım maalesef pek bir şey diyemem. Ona sadece sevgimi belli ederim. Zaten hepimizin birgün vefat ediceğini ve inşallah tekrar birlikte olucağımızı söylerdim sanırım.
Insanlar beni veda ederken duygusuz soguk zannediyor ama veda edemiyorum icimde oyle firtinalar kopuyor ki mimik bile oynamiyor... sevmedigim biriyle bile ayrilamiyorum
Bilseydim o kapıyı kapatacaksın sıkı sıkı sarılır koklar en azından Mutlu kalırdım.. şimdi beni bile bile en zayıf yerimden vurdun arkana bile bakmadın.. ama yinede Mutlu ol mutlu kal isterim
Çok şey söylerdim.. bu onunla aramdaki duygusallığa samimiyete yaşanmışlıklar göre değişir. Veda etmeyi asla sevmem ama eğer bir gidişi olucaksa da vedayla olsun isterim..
Vedalardan hoşlanmıyorum ve ne desem bilemiyorum. Çoğunlukla gözlerim dolduğu için konuşamam zaten veda ederken.
Seni tanımak güzeldi, kendine iyi bak. Allah'a emanet ol derim. Çok uzatırsak duygu yoğunluğu olur gerek yok..
Böyle bir şeyi düşünüp buna yönelik cümleler kurmak istemem, düşüneceğim en son şey bile olmasın.
Kendine iyi bak, beni düşünme
O an, içimden ne geliyorsa onları söylerdim. Gerçekten şu an bunun cevabını bilmiyorum! Bu tür durumlarda doğaçlama takılırım.
Sadece sustum annemin öleceğini bildiğimiz son gece.
Vedaları hiç sevmiyorum 😕 onu çok sevdiğimi söylerdim ve helallik isterdim
Bir şey söylemek bana göre değil ya Gözlerine bakardım ya da sarılırdım
Ya alsin beni de götürsün, ya da o da kalsın. ben iflah olmam yoksa
Son kez kavramı kalbimi acıtıyor, sevdiğim hiç bir insanı Allah benden ayırmasın... Yeterince acı ayrılıklar yaşadım zaten, son değil sonsuza benimle olsunlar 🥺
Yanımda olmıycak olman... içimde olmıyacağın anlamına gelmez😅
Umarım gittiğin yerde mutlu olursun derdim, iyi dileklerdd bulunurdum.
Evet vedalari hiç sevmiyorum çok duygusal davranırım. O an bidaha goremicek olsam içimde ona karşı olan bütün güzel duygularimi söylerdim bilmesini istedgim herşeyi.
A-haaa tam olarak bu gerçekleşecek birazdan. Sadeceeee gözlerine bakacağım herhangi bir şey söylemeden
Maalesef onu son kez gördüğümde son kez göreceğimden habersizdim... Eğer son kez görseydim muhtemelen yalnızca son bir kez daha öpüşürdük hiçbir şey söylemeden
her şey için teşekkür ederim kendine iyi bak falan galiba
Diğer tarafta görüşmek üzere
Defol git derdim
Onu sevdiğimi söylerdim
O da seviyorsa gitmez
Bir şey söylemez sadece sarılırdım
Kendine iyi bak derim.
bir şey söylemezdim kendine iyi bak derdim
Asla unutmayacağımı ve sevdiğimi söylerdim
Vedalar hiç sevmiyorum 🥺
Aklımdan çok şey geçiyor.
Veda etmek ben. Yapamam çünkü
Niye bugün kapıyı suratıma kapattın derdim
ağlarım ben, sevmiyorum öyle veda şeylerini.
özür dilerim
Beni sakın unutma:(
Vedalardan nefret ederim
Söylediklerimi söyledim zaten 😂
Özledim seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?