Bir şeyi hatırlamak için beynimiz var ama unutmak için hiçbir şeyimiz yok.

Bir şeyi hatırlamak için beynimiz var ama unutmak için hiçbir şeyimiz yok.

Unutamadığın şey kalbini her seferinde acıtan bişeyse baya kötü.
Ama hatırlamak isteyip hatırlayamamak da aynı şekilde acıtabilir insanı.
Bir duygu, düşünce, yaşanmışlık.
O anı hiç unutmak istemediğini hatırlayıp, zihninde yavaş yavaş kaybolması durumu yani🙃
Unutkan biriyim, anımsatıcı sık kullanırım. Ancak unutamamak, özellikle unutmak istediğin şeyler için daha büyük problem.
Cevap
3Cevap
Kesinlikle unutmak daha kötü insan çünkü unuttuğu zaman çoğu konuda hata yapıyor maalesef ben unutmak istemezdim kötü ve iyi şeyleri
Unutamamak.. Daha fazla takılır, hiç çıkmaz akıldan..
Hatirlayamamak kötü. Onca anı bilgi hiçbiri olmazsa beni ben yapan bir şey kalmaz ki
Unutamamak daha kötü.
Hatırlayamamak kadar kötü ne olabilir ya
İkisininde kötü olduğu durumlar var
Duruma ve konuya göre değişiklik gösterir.
Kötü olan bir şeyi unutamamak daha kötü
hatırlayamamak
Unutamamak çok kötü bir duygu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar