Selam ♾️ Bir insana samimi demeniz için neler yapması lazım, hangi davranışları samimi güvenilir bulursunuz, ya da hangi davranışları samimiyetsiz bulursunuz.

Selam ♾️ Bir insana samimi demeniz için neler yapması lazım, hangi davranışları samimi güvenilir bulursunuz, ya da hangi davranışları samimiyetsiz bulursunuz.

İletişimde bulunduğum ve iletişimin devamı bir şekilde geliyorsa benim için samimidir. Şu ya da bu diye tarif edemem. Sadece hislerime güvenirim..
Teşekkür ederim ablam :) 🍂
Yani içimden geldiği gibi davranması içinde herhangi bir art niyet olmadan sevgisini duygusunu kısacası samimiyetini belli eden insana samimi insan diyoruz Bir de mesela çıkar gözetmeden eğer sizinle iletişim kuruyorsa selam sabah veriyorsa kısacası soruyorsa öyle bir insan değerli ve samimi insan demektir
Hissiyat diyelim biz ona. Samimiyetsiz bulduğum yapmacık davranışları sezersem zaten uzak tutarım. Keyifli günler..
Teşekkürler Barış :D ✨
Rica ederim :D
Benim gibi 🤣 içten ve sinsi cevaplar falan vermeyen
😂🌸
Rica ederim :)
Cevap
16Cevap
Yaptığıyla söyledikleri uyumluysa samimidir...
Teşekkür ederim abla :)
Aklından geçenleri dobra söyleyebiliyorsa samimiyet paktı kurarım xd
Özelliğe gerek yok, samimiyetini az çok anlayabiliyorum..
Teşekkür ederim abla
Yapmacık herşeyden uzak olmalı doğal ve gerçek olmalı….
Bu arada
“Samimi bulmuyorum” her zaman kullanılabilecek bir cümle… adam dağları delmiş cevap samimi bulmuyorum 😅 bu çok saçma maalesef ….
Genelde samimiyse bir insan sözde değil fiilde de birşeyler göstermeli…. Çok seviyorum deyip umursamaz hareketler çok samimi değil mesela
Söyledikleri ile yaptığı davranışları orantıysa.. birde hissediyorum sanırım yaaa başka bir sebep bulamadım hisler büyük yer kaplıyor ben de
Bence de abla..
Samimiyet, hissedilen bir şey bence. Konuşmaları içten, güven verici olursa, gözlerinin içine bakarak konuşuyorsa samimi bir insan derim. Samimiyetsiz insanda, soğuk, itici ve güven vermeyen davranışlara sahip biridir bana göre.
Şüpheye düşürmemesi lazım. Kendisiyle ilgili fikrim bugün de yarın da stabil kalmalı. Onunla konuşurken kelimelerimi cumlelerimi seçtirmeyen, bunu söylersem yanlış anlar mi diye dusundurmeyen insana samimi derim
Yapmacık davranışlarda bulunmasın ve herkesle samimi olmasın yeter.
Katılıyorum ✨
Önüne gelene aşkımlı konuşan kızları samimiyetsiz buluyorum, samimi diyebilmem için mesafeli olması lazım. En baştan samimiyet kurmak da samimiyetsizliğin göstergesi.
Bana göre samimi bir insan dürüst, açık sözlü, saygılı, anlayışlı, güvenilir ve açık fikirli olmalı. Aynı zamanda başkalarının duygularına saygı göstermeli ve empati kurabilmeli. 🙂
Herkesle samimi olanlar samimiyetsiz ve itici geliyor. İnsan az da olsa seçici ve mesafeli olmalı. Yapmacık hareketler, herkesle aşkımlı canımlı konuşma, tutarsızlık vs. samimi gelmez bana.
Kendi hatalarını bilen, kendisiyle barışık ve her önüne geleni küçümseyen biri olmamalı. İçi dışı bir olmalı öyle yüzüne başka ardına başka konuşmamalı
Gülünce bana o enerjiyi verecek, sohbet esnasında konuşacağı konuları iyi seçecek ve özenli davranacak.
Kesinlikle en başta uyumlu olması sıcak kanlı olması ve sohbete açık olması gerekir diye özellikler çok önemli değil bence
Ne yapsa güvenilir bulmam... insan oğlu🤷♀️
Zaman geçirmem lazım ve benzer özelliklerimizin olması şart.
Söylediği şeylerle yaptığı şeylerin tutarlı olması lazım
Dürüstlük ve doğruluk sıfatlarını yerine getirmiş olması gerekir. Laçkalık samimiyet değildir.
Beni önemseyen değer veren moral veren birisi olsa yeterli
Herseyi güvenle paylasabildigin ve seni sıkılmadan dinleyen insan samimi Bi dosttur 😉
Tatlı bir gülümseme ve kasıntı olmaktan uzak davranışlar
Yalana dolana gerek duymadan net olabilmeli, kendini de güzel ifade ederse vs.
Tavırları, hâl ve hareketleri doğal olan insan samimidir..
Tutarlı olması lazım söyledikleriyle yaptıkları bir olması lazım
Yaptığıyla söylediği uyumluysa diyecem ama bana bi gülmek geliyor ki barış hiç sorma😂
Yanında kendin gibi olman lazım rahat olman lazım seni her halinle kabul etmesi yargilamamasi lazım
Söylediği şeylerin doğruluğu ve kesintisiz konuşması samimiyeti gösterir.
Utanmadan çekinmeden konuşması itici olmaması samimiyet gösterir
Samimi tavırları ve davranışları olması lazım neyse o olmali
Sıcak kanlı iletişime açık ve yapmacık olmayan insanları samimi buluyorum
Kendisi gibi davraniyorsa, rol yapmiyorsa samimidir
Yaptığı ve söylediği bir olan insanlar...
Kesinlikle abla
Söyledikleriyle yaptıkları örtüşmeli..
Çok samimi olan böyle konuşurken güler yüzlü olması
Pozitif kaliteli mizahı olan bi kişiyi ben samimi bulurum
Sozunun eri olacak
Olduğu gibi görünmeli kendisi olmalı
Yalandan sevgi gösterileri yapmamasina mesela.
Sıcakkanlı olması lazım
Kendini sevmesi
Aura ya, enerjiye bağlı.
Güvenilir biri olması gerekir
Açıkçası samimi dediğin bir kişi birden samimi olmayı bırakabiliyor bugün hayal kırıklıkları ile doluyum artık ne söylersem söyleyim samimiyete asla inanmayacağım
Zaaflarından bahsetmeli
Aura meselesi bu
Guker yuzlu bana karsi sicak davranmasi lazim
Güleryüzlü konuşkan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?