6 günlükken bıraktığın kızın dedim bana nefretle baktı
Sizi bebekken bırakan bir kadını tabiri caizse anneyi arar mıydınız bulmak ister miydiniz?
6 günlükken bıraktığın kızın dedim bana nefretle baktı
Annem de bıraktı babam da ama annemle görüşüyoruz. Babamla hiç görülmedik, daha önce ulaşmayı denedim engelledi. Öleceğini bilsem bir yudum su vermem. Bundan sonra asla aramam da
6 günlükken bırakmış çok merak ediyorum hiç edim mi dokundu mu sevdi mi nasıl bu kadar taş olabilir kalbi
Cevap
11Cevap
En azından hesap sorup içimde yıllarca biriktirdiklerimi konuşma ihtimali için, evet, isterdim.
Ona karşı içimde hiç bir şey yok nefret bile beni görse tanımaz ki
Kızgınım sadece bağırmak istiyorum ama hamileyim strese girmek istemiyorum
İşte o yüzden bilmiyorum kararsızım 6 haftalık bebeğim nohut kadar aklım gidiyor bir şey olur diye ya beni nasıl bırakır çok zoruma gidiyor
Hiç sevdimi ki
Bakamıyordun bıraktım der klasik Türk draması
6 günlükken kaldırıma bırakmış
Eşim asker benim o araştırdı öğrendi
Babanla hala evliler abin var dedi başka da sormadım anlatma dedim
24 yaşındayım evliyim hamileyim anestezi okudum yaa insanlar ne kadar değişiyor 6 günlük kızdım acıyacak kendine beni görünce gideceğim yanına
asla aramam, hatta sonradan ortaya çıksa yüzüne bile bakmazdım.
Çıkamaz ortaya falan eşim buna izn vermez
Bulmak isterdim, bulunca da intikam alırdım
Bir yanım öyle diyor
Hayır istemem ben arkama bakmam.
öyle bir durum içinde misin
Bir yanım bağırmak çağırmak istiyor diğer yanım hamileyim strese girmemek istiyor
Yo o zamanda birakirdim
Hayır
hayir
Kesinlikle hayır
Hayır
Evet ararım
Aramazdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?