Hayatım boyunca hep aşağılandım şimdi güçlendim herkesi eziyorum çok mutsuzum?

Üzerimdeki aşağılık psikolojik psikolojisinden bir türlü kurtulamıyorum bir zamanlar herkes beni küçük çirkin görüyordu her yerde laf sokup ezdiler hem iş hayatımda hem de üniversite hayatımda her açıdan çalıştım güçlendim güzelleştim şimdi de ben kimseyi tanımaz herkese yukardan bakar hale geldim eski arkadaşlarımdan hiçbiriyle görüşmüyorum herkesi aşağı görüyorum kendimi en yüksekte görüyorum üzerimde aşağılık psikolojisi mi var bilmiyorum ve herkesi ezmekten haz alıyorum. Dışarıdan iyi görüyorlar çünkü masum yüzlüyüm ilk tanıyanlar ama herkese plan veya kötülükler yaparım yoluna taş koyarlarda başlarını ezerim. Mutlu değilim kötü davranıp küçük görüyorum herkesi ama egom o kadar çok ki dağlar kadar. Ki şu an gerçekten çok güzel ve başarılıyım. En azından birkaç insana güvenmeli miyim veya beni böyle kabul eden insanlar olur mu?

Hayatım boyunca hep aşağılandım şimdi güçlendim herkesi eziyorum çok mutsuzum?
Cevapla