Çok aşağılandım. ezildim. küçük düştüm. gurursuzum. nasıl yaşayacağım ben?

uzun süreli ilişkimde 1 yıl öne terk edildim. ve ben bir yldır bir ölü gibiyim.. eski sevgilimin peşinde köpek oldum. bana ettiği hakaretler aşağılamalar.. çok ağır günler geçirdim. zavallısın dedi acıyorum sana dedi can sıkıntısısın dedi seni istemiyorum gurursuzsun dedi. aklımda bile yoksun aramasan dedi.. ve daha neler neler.. dün çok kötü bir gün yaşadım ve bana banane senin hayatın bana sorma ben yokum dedi. ölmek istedim. o gece evden gittim herkesle kavga ettim insanlar beni sevmiyor öleyim istedim. herkes bbeni aramış. ailem ona da sormuş o ise hiç cevap vermemiş. 3 senemi verdim, kalbimi verdim. merak bile edip aramadı.. mesaj atmadı.. tüm gece sokaktaydım. benden kurtulduğuna öyle seviniyoki.. iyiki ayrıldım diyor. oysa ben ona ruhumu bedenimi her şeyimi verdim güvenip. bana evlilik hayalleri kurdurdu 3 sene.. çeyizimi yaparken trk etti sen kavgacısın anlaşamıyoruz diye.. o kadar aşağılandım ki. ben gerçekten aşağılık sevilmeyecek kötü biri miyim? 1 yıldır çok ezildim. yaşama sevincim yok. ayağa kalkmam mümkün mü? aşık olduğum adamın benim için düşündükleri ortada.. ben bir zavallıyım. bu zavallı nasıl iyileşecek?
Çok aşağılandım. ezildim. küçük düştüm. gurursuzum. nasıl yaşayacağım ben?
Cevapla