Herşeyin bir nedeni var
Olaylardan sonra farkına varıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Her şeyin nedeni olsa da her şeyin anlamı yok maalesef. yani mesela bir şekilde yaşamamızın nedeni var ama neden yaşıyoruz? işte bunun anlamı yok benim için her insana göre de değişir bu durum yani ben düşünüyorum diye hayat anlamsız diye bir kural yok
Herşeyin bir nedeni olabilir ama olmaya da bilir. Olan herşeye neden aramıyorum. Olan olmuştur artık, bazı durumlarda Allah'tan derim geçerim. Hata benimse nedenini tabi ki sorguladım ve bir nedene bağlamaya çalışırım ki önümü görebileyim.
Bu, determinizme mi yoksa özgür iradeye mi inanıldığına bağlıdır. Sebepleri olaydan sonra buluruz, ancak olaydan önce kendi sebeplerimizi de yaratabiliriz.
Cevap
1Cevap
Deterministik görüşe inanmıyorum bazı olaylar nedensiz oluyor.
Bir nedeni vardır genelde
Istedigin acidan bak.
Vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?