Selam ♾️ Bir nedenden dolayı her gün bir önceki günü tamamen unutacak olsaydınız neler yapardınız. ve günlerinizi nasıl geçirirdiniz. buna rağmen mutlu olabilir miydiniz.

Selam ♾️ Bir nedenden dolayı her gün bir önceki günü tamamen unutacak olsaydınız neler yapardınız. ve günlerinizi nasıl geçirirdiniz. buna rağmen mutlu olabilir miydiniz.

Yaşamadan bilemem ama pek sanmıyorum. Çünkü her gün bildiğim şeyleri hatırlamaya çalıştıkça gün bitecek o mutluluğun tadını çıkaramadan tekrardan unutmak zorunda kalacaktım. O yüzden böyle iyi..
Ben mutluluğumu, galibiyetlerimi yenigilerime ve travmalarıma borçluyum. Hafızam sıfırlansa travmalarımın bana öğrettiklerini de unuturum, dönüştüğüm kişiliği çok sevdim. Olgunluğumu hayal kırıklıklarıma borçluyum. Hafızamın sıfırlanması demek, dönüştüğüm kişiliğinde yok olması demek. Dönüştüğüm kişilik giderse benden geriye hiçbir şey kalmaz. Yaşadıklarım, hayal kırıklıklarım beni daha idmanlı ve kuvvetli yaptı, dimdik duruşu hiçbir şeyi unutmayışıma borçluyum. Şayet her şeyi unutursam kendimi nasıl sarıp sarmaladığımı da unuturum, mutluluğun kıymetini de unuturum. Öğrendiklerim bir ömür benimle kalsın istiyorum, gitmesinler benden. Bildiklerim benden giderse hayatın anlamı kalmaz, aynı cahillikleri yapmaya devam ederim, halbuki unutmamak ne büyük lütuf bazen. Travmalarımı iyileştirmek için verdiğim emeklerimden bir hiç olup giderdi unutsaydım şayet. Hayır, unutmak istemiyorum. Hafızam her gün sıfırlansaydı eski denen hiçbir şey kalmazdı bende, yeniden yeniden aşık olurdum, vefa duygusu kalmazdı bir kere, çünkü unutuyorum, çünkü anılarım kalmıyor benimle, gidiyor benden. Hissedemezdim, kendimle bir bütün olamazdım, kendimi tamamlayamazdım dimağımdan gitseydi her şey
Öyle bir film vardı. Güzel yönleri de var kötü yönleri de. Kötü olayları hiç hatırlamayacak olmak belki de daha mutlu yapardı bilemedim 🫤
🫤 🍂
Teşekkür ederim 😄
Rica ederim :D ☺️
Filmin adı ne?
Son 10 yılım silinse yine iyi ya da bazı kişiler silinse üfff diyorum üfff 😂
Teşekkür ederimm🌸🥳
Rica ederim abla 🌸☺️
Cevap
12Cevap
Hafızamın sıfırlanmasındansa bazı insanların dünyadan sıfırlanmasını tercih ederim.. 😂 Keyifli günler..
Kesinlikle abla 😂💫🥂
😂🥂💫
Selam ✨ Şimdikinden çok daha zor bir hayatım olurdu ama evet, mutlu olabilirdim. Unutmamam gereken önemli bilgileri not alır her sabah yeniden öğrenirdim..
Teşekkürler ✨
Açıklamayı okuyunca aklıma memento filmi geldi 😀 Ben şahsen istemezdim çünkü geçmiş tecrübelerimin de aklımda kalmasını isterim.
Ben de o filmden esinlendim biraz :D
Her sabah sıfırlıyom zaten... sıkıntı akşam başlıyo
:D :D
Mutsuz olurdum herhalde. Beni mutlu eden şeyleri unutmuş olurdum çünkü. Boşlukta olmak beni mutlu hissettirmez.
Kendimi mutlu edecek seyler bulurum her zaman, hafızam sıfırlansa olur.. Akış değişmediği sürece hiçbir şey değişmez. 😌
Olurdum sadece öyle bir dünyada kalem kağıt yeter her şeyi silersin yazı kalır bu yaşadığımdan iyi olur eminim
Belki mutlu olunabilir ama yaşanmışlıklar unutulmamalı. Balık hafızaya dönersek onlardan ne farkımız kalır :D
Aptal değilim yine normal yaşardım. Benim unutmam yaptıklarımın unutulacağı anlamına gelmiyor.
O da Benim kendi gerçekliğim olacağı için mutlu olurdum
Tabikii mutlu olurdum.. yaşamak çok güzelll🤗
Hatırlamayacağım için mutlu olur muyum bilmem😎
Daha mutsuz olurdum.. hafızam kalsın bazı lüzumsuz varlıklar silinebilir daha tercih ederdim
Zaten sıfırlanmış gibi başlıyorum her güne güzel oluyor
Hafızamın kısa süreliğine silinmesini isterdim. Çok iyi olurdu..
Hayır bu insanı yorar
Benden mutlusu olmazdı valla😀😀
Her zaman mutlu ol abla :D :D
Olabilirim, kendimi mutlu edebilirim
Neden olmasın belki cok daha mutlu olabilirdim
Yine mutsuz olurdum
Daha mutlu olabilirdim belkide 😄
Çok yorucu olur hayat
Sanmıyorum güzel şeyleri de unutmak var
Mutlu olacak birşeyler bulurum
Hayır, unutmayı sevmem
evet
olurdum
Çok mutlu olurdum
Hayır olamazdım
Tabi ki
iğrenç olurdu
Mutlu olunabilirdi.
Zor olurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?