Mesela 10 sene öncesine gitmek ya da 1 sene?
Bu süre zarfında olan hiçbirşeyi hatırlamamak... Nasıl olurdu iyi mi kötü mü?
Bu süre zarfında olan hiçbirşeyi hatırlamamak... Nasıl olurdu iyi mi kötü mü?
Hey gidi güzel insan ey hafıza o kadar hafif alıncak bir şey mi.
Yaşamadığın için görmediğin için çok basit geliyor belki sana böyle hafızasını kaybetmek hayatta o düşünceler içerisine giriyorsun.
Yaşlı büyüklerimiz de ay sayma denen hastalığı duymuşsundur ve ben yakın çevremde şunu yaşadım ve yaşıyorum misafirliğe gittiğimde yaşlı ablamız kocasını bile tanımıyor kocasında aynı yatakta yatıyor Ve kadın korku içersinde yan binada oturan oğlumun kapısını çalıyor ve elinde yabancı bir adam var diye kalp atışları hızlı ata ata panik içinde yardım istiyor.
Bunun gibi bir çok örnekler var ne mutlu sana hafızana koruyabilmişsim koruyorsun.
Zaten kaybettim..
Gerçekten mi?
Anlamadım kendi isteğinle mi
Ee hatırlamıyor musun yani? Kaza falan mı oldu
Anladım.
Geçmiş olsun
10 kesmiyor :D 15 olsa
Cevap
5Cevap
tamamını değil sadece belir li bir kac ayı silmek isterdim
Yok istemem düşünsene mala bağlıyorum rezil ediyorum kendimi zaten kuş beyinliyim zar zor hafızamı güçlü tutmaya çalışıyorum😃
Çok güzel olur du tertemiz
O kadar iyi olurdu ki
İstemezdim, ama öyle olacak gibi görünüyor...
Senin yanına ışınlanabiliyozmu 😁
10 sene iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?