Ben neden bir konuda yetkisi olan kişiler beni uyardığında öfkelenip kin güdüyorum?

Haklı olduğumu biliyorum, ya da herkes kendi özelinde haklıdır diyelim. Oturduğum yerde kinle doluyor içim uyarı alınca

Ben neden bir konuda yetkisi olan kişiler beni uyardığında öfkelenip kin güdüyorum?
Cevapla