Öfke kontrolüm çok zayıf birileri elimde kalıcak uzak durmalarını istedikçe yapışıyorlar?

Çok nadir dışarı çıkıyorum, biraz depresyondayım ama kimse bilmiyor bilmelerinide istemiyorum, öfke kontrolüm zaten zayıftı 2 aydır daha da zayıfladı ailemden bazı kişilerle dövüştüğüm oluyor, sinirlenince titremeye başlıyorum, kalp atışlarım çok hızlanıyor, altıma alıp ağzından burnundan kan gelinceye kadar yumruklamak boğmak istiyorum tabi yapmıyorum bunu kimseye ve istediğim gibi dövüp sinirimi çıkaramadığım için tartışmalardan sonra ağlamam geliyor, yok olmalarından korktuğum için değil kendim hapise girmemek için bırakıyorum. Tek istediğim tamamen herkesten uzaklaşmak ve tek başıma kalmak çok uzunca bir sürede görüşmemek fakat bunu yapabilecek para yok elimde. O kadar yapışkan baskıcı inatçı bunaltıcılar ki resmen biri bir gün elimde kalıcak hapise giricem diye korkuyorum. Bıktım herşeyden bıktım kimseyle aynı odada kalmaya tahammülüm yok ses bile rahatsız ediyor beni. Ne yapıcam ben hiç kimseyi istemiyorum hayatımda.

Öfke kontrolüm çok zayıf birileri elimde kalıcak uzak durmalarını istedikçe yapışıyorlar?
Cevapla