İçten içe "ne güzel işte, yesinler birbirini" der misiniz?

İçten içe "ne güzel işte, yesinler birbirini" der misiniz?

Çok güzel bir soru evet mutlu olurdum tabi ki de çünkü ben sevmiyorsam zaten kolay kolay sevmemezlik yapmayacağım için mutlaka bana kötülüğü dokunmuştur bu iki insanın. bu yüzden de birbirlerini yemesi yani tartışmaları ya da kavga etmeleri artık neyse benim hoşuma giderdi. çünkü dediğim gibi zaten önemsiz konuları hiç umursamam yani hayatımdan silerim direk ama bir kişiyi sevmiyorsam ya da nefret ediyorsam zaten çok büyük kötülük yapmıştır ya da sevmiyorumdur geçekten.
Cevap
9Cevap
Boş insanların boş muhabbetleriyle ilgilenmiyorum. Bana dokunmasınlar da ne halleri varsa görsünler.
Insanlik değil şeytanliktir. bir gün keser döner sap döner gün gelir sanada döner tabiki bunu anladiysan
İlahi adalete havale ederek ortamı terkederim.
Fransa ile Almanya savaşırken de aynısını derim. Benzer durumlar
Umrumda olmaz.
Yesinler birbirlerini, bana ne a q
beter olun der işime bakarım
Evet derim, bu gerçekten beni mutlu eder..
Duymam sanirim
çekirdek alıp çitlerim karşılarında.
Sîkimde olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?