Bir kız ve bir erkek sizce kanka / bestfriend falan olur mu?

Benim bestfriend'im erkek mesela. Gayet de iyi anlaşıyoruz. Baya eğlenceli birisi kafa dengi bir insan. Bazıları bir erkek bir kızla asla kanka olmaz oluyorsa o kızla sevgili olmak istiyordur diyorlar. Yani neden arkadaşına yan gözle baksın ki? Bu konuda fikirlerinizi yazabilir misiniz?
Bir kız ve bir erkek sizce kanka / bestfriend falan olur mu?
Cevapla