Uyuzluk derecesini görmek isteyen gelsin vatandaş 😅 Bazıları çok uyuz 😏 uygun foto bulamadım bunla idare edin 😄


Sitenin eni herkese göre değişir. Senin en uyuz bulduğun benim en sevdiğim olabilir mesela. Bu yüzden bu sorunun sonucunda kim en fazla oyu alacak olursa olsun doğru bir sonuç olmayacak bu
İsmi lazım değil bir üye var.. Gıcık mı gıcık, uyuz mu uyuz..
@prensinmekani tabiki de sensin.. 😅
Sen dururken bana sıra gelmez 😅 sen uyuzluğun mimarısın gıcıkların efendisisin 🤣
İnanmayın üyeler kandırıyor bizi 😄 kanmayın oyuna gelmeyin 😏
Tanıyanlar gelsin yoruma görelim bakalım dökülsünler 😅
Gelin len buraya 🤣
Ne alakası var teflon katil olamaz bu kadın gayet güzel düzgün yorumları var 😒
Gayet tatlı güzel şeker gibi yorumları var 😒 katil ayıp oldu 😒
Bu emoji o arkadaşa ayıp etti diye 😒
Katil dedi gitti 😄biliyor senin öyle olmadığını lafımı edeyim gideyim dedi her hal 😄
Ağzı olan konuşuyor işte boş ver 😉😄
Aynen öyle 🤣
Yanlışlıkla seçmişim ya tüh başka yorumu seçecektim 🙄😅
Yanlışlıkla takip oluyor da yanlışlıkla eig seçimi niye olmuyor hı 🤣🤣
İşte benim de öyle bir kaza 😅
😄😄
Kimin yorumunu
Sebep?
Sebep yoksa silemem iyi günler 😄
İstanbul üyesinin yorumunun altındakileri mi diyorsun?
En minnoş desen bendim ama gıcıkları bilmiyorum 😂😂
En minnoşu da sorarım ayıp ettin 😂😂
Bak o olur
😄
Teşekkürler efenim
Rica ederim efenim
Cevap
2Cevap
Lânet demeyelimde gıcık olan uyuzlar yok değil. Jsj
Var var çok sjsjsj
@_Maidetta_ bu şahıs sjs
Jsjsj insafa gelip 2. Kelimeyi layık girmemiş ☺️
@_Maidetta_ ben hep insafliyim 😼
Görsel müthiş uyumlu olmuş cidden 🤣 tatlı bir gıcık tanıyorum o kendini biliyo etikete gerek yok sjjs
Başka bulamadım soruya göre 🤣 hem tatlı hem gıcık hımm ben de biliyorum öyle birini ☺️
Kimmiş acaba bizde bilelimm 🫤😏
Biliyor o kendini 😏
Bilmem 🤷🏽 emerald var arada görüşlerde bir çıtır gıcıklık yapar.
Tbi ki sen daha ne 😂😂😂🍀😜
Hiç de bile sensin o uyuz 🤣🤣🤣🤣
Uyuz mu🙄🥺
He sen gıcık 😜🤣
Üzüldüm 🥺🥺🥺😂
Yaa üzülme çen ağlama 🥺🥺😄😂
Benim...😄
Kabul ediyorsun yani helal olsun 😄
Bu söylenmez ki ayıp olur 😄
Söyle biz bizeyiz şurda etiketle 😄
Başkasını dicektin vazgeçtin hadi hadi itiraf et 😄
Peki sayın uyuz üye 🤣
Benim uyuzluk da senin olsun üstü kalsın 😂
Yolluyorum tut 😄
Koreli sevmeyen üyeler
Şey bunu söyleyemem ama var aklımda biri
ben değilim
Hayır sen de olabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?