Hem kadınlarda hem erkeklerde size göre en çapkını kim? Gelsin etiketler 😄


Neden böyle düşünüyorsun dostum? Kendine güvenmelisin, eğer öyle hissediyorsan belki öyle olabilirsin ama sen kendine inanırsan her şey mümkün olur. Sen ne düşünüyorsun, çapkın mısın? :D
Soruyu ben sordum lütfen cevaplar sizden 😄
Ben en kazanovayım
Teşekkür ederim darısı diğer çapkınlara
Rica ederim
Etiketleyelm yani şimdi anlamadım ahsjs
Etiketleyelim mi
Evet etiket bekliyoruz kimdir o pembeli ve mavili çapkınlar 😄
Sonra çıkışta gelip beni dövsünler sen de bayram et 😒
Ben seni dövdürür müyüm aşk olsun kılına zarar verdirtmem merak etme 😒
Hadi ordan😛
Valla kız prens sözü 😏 bak şöyle bir anlaşma yapalım sen çapkınların isimlerini ver sana ne istersen onu ısmarlıyım 😄
Tamam kabul ahshs
Merak ettim kim o çapkınlar djdjd
Teşkürler 😛
Ricalar 😜
Cevap
1Cevap
En olanı bilemeyiz çoğunluğu diyeyim.
Yahu zorla milleti etiket derdine düşüreceksin sabah sabah..🙄
Valla haklısın İzmirli
Yapsınlar merak ediyoruz şurada 😏😄
😂😂😂
Ben nasıl nuri ile huriyi etiket yapayım şimdi 😂😂
Bak bak bilmediğimiz neler varmış..😱😄
Daha başka var mı acaba 😳😄
Evet depresyon sayesinde gördüklerimi unutamıyorum..😄
😄😄
Ben başka görmedim 😂😂
Gördüklerin siteye 1 yıllık malzeme çıkartır cinstendi..🫣😱
Hahha yok artık abartmayalım 😂
Git bi tekrar oku istersen..😂
Neler neler var burada 🙄😂
Valla bilemiyorum 😂
Peki 😄
Fenomen ve uber 😂😂🫣
Başkaları da fenomen diyor 😏😂
Adımız çıkmış 9a inmez 8e 😏😂
Hep diğer fenomenlerin yüzünden benim suçsuzum 😂😂
Buranın en uslusu benim 🥺😂
Tanışırız 😂
Adımı burada yazamam 😄
Google amcadan yardım aldım yalan olmasın 😂😂
Bilsem sabaha kadar konuşurdum da bilmiyorum 😂😂
Olur 😄
hiç bilmem kimler çapkın veyahut değil :)
Çoğu fenomen ve uber mod. Aynen
Çapkınlık konusunda fenomen olmam gerek.
Saçmalama senin kedin varken sen olamazsın.
Cok yıkığım değil mi 😪
Kedi ne yapıyor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?