Aynı dili konuşmak mı, aynı duyguyu paylaşmak mı? Seninle anlaşmanın yolu ne?

Kimi zaman aynı dili konuştuğunu sanar insan, anlaşıyoruz işte diye düşünür. Ama aynı duyguda buluşmadıysa anlaşmalar anlamak nee, anlaşmak ne?

Aynı dili konuşmak mı, aynı duyguyu paylaşmak mı?

Sen hangisiyle anlıyor olmayı, ya da anlaşılır olmayı isterdin?

İsteğinle anlaşabilirsin sıkıntı yok. Mesele anlaşmanın şartları.
İsteğinle anlaşabilirsin sıkıntı yok. Mesele anlaşmanın şartları.
Aynı dili konuşmak mı, aynı duyguyu paylaşmak mı? Seninle anlaşmanın yolu ne?
Cevapla