İletişim kurarken “Sen” dili mi kullanıyorsunuz,”Siz” dili mi?

Ben sen dili kullanırken zorlanıyorum ☺️
İletişim kurarken “Sen” dili mi kullanıyorsunuz,”Siz” dili mi?
İletişim kurarken “Sen” dili mi kullanıyorsunuz,”Siz” dili mi?
Cevapla