Geçmişte sakin ve daha hoş görülü Saf bir kızdım , herkesin her dediğine inanır herkese güvenirdim😉Şu an ise ben bile kendimi tanıyamıyorum , huysuz, aksi , sert. Peki sizde ki farklar neler?
Geçmişte ki "Sen" ile şu an ki "Sen" arasındaki fark nedir?
Her geçen gün kendine yeni bir şey katan biri olarak fark değilde daha bir hazırlılık diyelim hayata, sıkıntılara , olumsuzluklara, iyiliğe, kötülüğe her şeye bakış açım farklılaştı tabiki yaşadıkça boş değilsen ders alıraın hayattan.. Karakter yapımda bir değişiklik yok ama önceden uysaldım şimdi bazı durumlarda çok hırçın olabiliyorum..
Koskocaman bir fark var geçmişteki "ben" ile şimdiki "ben" arasında. O korkak, özguvensiz kız yok mesela. Ayakları yere basan , dik durabilen kendinden emin bir kadın var. Koşulsuz insanalara güvenen ve onlara bağlanan kız gitti. Yeni "ben" hep temkinli ve mantığıyla hareket etmeye çalışıyor. Yumuşak her şeye tamam diyen kız değilim artık belki biraz huysuzum, sinirliyim ama bu hâlimden çok daha memnunum.
Geçmişte neysem hala oyum. Tek değişen özelliğim de insanlara karşı boynum bükük değilim. Artık açıklama yapmakla uğraşmıyorum. Mevlam görüyor ya beni daha ne isteyim ki?
Ben de çok değiştim 16 yaşlarımda dünyayı gezmek 18 lerde dünyayı değiştirmek şimdilerde de şu çevreden kurtulup canadaya göçmek gibi bir hayalim var tabi hayallerim değiştiği gibi davranışların ve huylarım da değişiyor
biraz yaşlandım. eskisi kadar atik değilim. eskiden daha zeki idim daha dolu işlerle uğrasırdım eskiden bir saygınlığım vardı eskiden güzeldi her şey eskiden bir arabam vardı eskiden çok felaket arkadaslarım vardı eskiden kaynak bir delikanlıydım anlıyacağın eskiden eser kalmadı :)
Sadece büyüdüm, düşüncelerim biraz daha olgun hale geldi. Kendimi tamamlanmış hissediyorum, yetişkin insan oluyorum. Bunun farkına vararak hareketlerime dikkat ediyorum.. 👍