Çoğunlukla konuşurken yalnış anlaşıldığınız oluyormu?

Bi konuşmamla bazen yalnış anlaşılabiliyorum. O niyetle söylememiş olsamda karşı taraf beni yalnış anlıyor. Verdiği cevapla veya hareketleriyle anlıyorum. Sizdede oluyormu napmalı. Fazlamı samimiyim yoksa böyle oluyor anlamadım. Biseyde Hatamı ediyorum acaba, bazen benmiyim bu konuda hatalı diyorum.

Çoğunlukla konuşurken yalnış anlaşıldığınız oluyormu?
Cevapla