Çok detay düşündüğüm için kimseyi arayamıyorum ne yapmalıyım?

Acaba müsait mi Şu an ne yapıyor yorgun mu vesaire diye düşünüyorum ve kimseye arayıp soramıyorum bu durumu nasıl yenebilirim
Çok detay düşündüğüm için kimseyi arayamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla