
.. Aslında söyleyecek çok şeyim var ama neyse.. demek değil miydi bu jsjsj

.. Aslında söyleyecek çok şeyim var ama neyse.. demek değil miydi bu jsjsj
Hayır ben kullanmam ve biraz komik geliyor. yani sürekli yapılması zaman kaybı gibi. zaten bir nokta koymak yeter her cümlenin sonuna iki nokta koyulduğu zaman da dikkat çekiyor cümle ondan belki de eklemek istemiş olabilirler :D
ama bir kişide severim bunu sürekli iki nokta koyar bu sitede görüş atarken :D
Ya bu bana biraz tuhaf geliyor. Hani birkaç kez olabilir ama sürekli böyle iki nokta tribi gerçekten komik geliyor. Hani neyin gizemi neyin kafası demek istiyorum. Acaba diyorum bana bir şey mi anlatmaya çalışıyor :D
Evet, tam benlik bir soru olmuş..
O devamı olan şeyler için üç nokta ama bu iki nokta, aynı şey değil yani.. 😄
Taklitlerimden kaçın, kaçının.. 😄
Bayrağı tek sen taşımıyorsun. Jsj
Tek nokta katılığı yok, üç nokta gibi bir beklenti içinede sokmuyor. Jdj
Biliyorum onu iki nokta hükümsüzdür. Noktalar ölmesin. Jsj
Kim taşıyorsa benden görüp taşımaya başlamıştır..
Varsa öylesi, o da benden birisi.. 😄
İki nokta derneği ve müridleri jshjs
Önceden ben de yonca kullanırdım. Baktım herkes kullanmaya başladı ben de bıraktım.
Alışkanlık işte..
En kötü alışkanlık böyle olsun.
İki espiri yapıyoruz bak ne güzel
Ohoo yeter ki canın espri istesin.. Her konuda buluruz bir bahane..
Cevap
3Cevap
İki nokta koymuyorum ama ille o üç nokta koncak...😄
Kullandığım zamanlar oluyor, trip attığımdan değil alışkanlıktan 🤭
Çoğunlukla...😂
Çok nadir.
Genelde emojiyle bitiririm😄
Hangi emojik oluyor o jsj
Emojiden bir ordu heyy maşallah 😅
koymaya üşenirim
... nokta kullanırım genelde...
Kullanmıyorum maalesef
her zaman değil ama kullandığım oluyor
Hayır kullanmam
Genelde evet alışkanlık oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?